Någon som vet var man kan hitta det i sverige?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tuf-line XP på bulk!
Collapse
X
-
Hej Patrik Johannesson; Jag har för något år sedan köpt TufLine XP i 2500 yards bulkspole hos Lundgrens Fiskredskap i Gamla Stan, tel. 08-102122. Ring P.A. Högberg och fråga.Ursprungligen postat av oringen Visa inläggNågon som vet var man kan hitta det i sverige?
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
-
Hej Patrik Johannesson; Som jag skrev tidigare är det alltid billigast att köpa lina på bulk. Jämför alltid meterpriset! Har du testat Berkley fluorocarbon. Den här linan http://www.ffo-tackle.com/detail.cfm?PassProdId=4651 är fin att fiska Gädda och Gös med...men för Gäddfiske gäller som vanligt alltid ståltafs mellan bete och lina.Ursprungligen postat av oringen Visa inläggNågon som vet var man kan hitta det i sverige?
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längstt!
Kommentera
-
Lundgrens har ju. Du kan ju ringa eller maila och fråga om de kan tänka sig att skicka till Finland. Lär ju inte vara något problem, det är det väl aldrig med dem =)Ursprungligen postat av oki_88 Visa inläggursäkta att jag lånar tråden.
men finns det nån fiskeshop online i sverige som skickar varor till finland som har tufline xp på "vanlig" rulle?
har sökt och sökt, men den tycks inte ha kommit till finland ännu...
Kommentera
-
tack för hjälpenUrsprungligen postat av marsv981 Visa inläggLundgrens har ju. Du kan ju ringa eller maila och fråga om de kan tänka sig att skicka till Finland. Lär ju inte vara något problem, det är det väl aldrig med dem =)
http://shop.lundgrensfiske.com/product.asp?product=6018
de skickade nog till finland, så jag har en rulle på kommande nu.
Kommentera
-
Hej Oskar Ström;Ursprungligen postat av oki_88 Visa inläggursäkta att jag lånar tråden.
men finns det nån fiskeshop online i sverige som skickar varor till finland som har tufline xp på "vanlig" rulle?
har sökt och sökt, men den tycks inte ha kommit till finland ännu...
Många år innan Tuf Line Plus och Tuf Line XP fanns i Sverige köpte jag båda dessa spectralinor hos OPM Kalastustarvike OY, Kisällintie 17, 04500 Kellokoski, Suomi, Puh. 09-2790460, Fax. 09-27904646, info@opm.fi eller www.opm.fi. Du kan tala med Matti Seppälä.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Köpte bulkspole hos www.sportfiskebutiken.seHow inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar