Tips på ekolod... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på ekolod...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av AxlRose Visa inlägg
    http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=147305466 Välkänt märke till bra pris. Att göra det portabelt är sedan inte svårt alls.

Lycka till med karatehuggen
    Har du själv testat det lodet? Tycker du det fungerar bra med så låg upplösning? Jag är själv tveksam till lägre upplösning än vad Cudan har, men har själv inte testat "sämre" lod och är därför lite nyfiken!

Kommentera

Gick till den lokala fiskeaffären och spanade vad han hade.
      Slutade med att jag shoppade med mig ett Cuda 300 portabelt hem,
      for och köpte såna här batterier + laddare också.

Kommentera

Jag köpte ett cuda 300 utav en snubbe på Tradera, han skickade från US till Sverige.
        Blev ca 850:- med frakt och allt, garantin registrerar man själv på eagles hemsida, vet inte riktigt om det tvärvägrar en reklamation den vägen, men jag har svårt att se varför de skulle göra det.
        Lite krångligare och lite billigare.
        USAconnection heter han på tradera, där ligger lod ute nu med.

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikael Visa inlägg
          Har du själv testat det lodet? Tycker du det fungerar bra med så låg upplösning? Jag är själv tveksam till lägre upplösning än vad Cudan har, men har själv inte testat "sämre" lod och är därför lite nyfiken!
          Jag har inte testat just det lodet. Dock har jag själv ett Eagle Cuda 128 och den har lägre upplösning. Dock så har det fungerat utmärkt för mig Perfekt nybörjarlod, vilket jag tror den från clasohlson (humminbird) också är.

Men sen är det nog mycket så att "man får det man betalar för" när det gäller ekolod. På de dyrare idag finns det ju oändligt många olika finurliga finesser
          --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

Ursprungligen postat av AxlRose Visa inlägg
            Jag har inte testat just det lodet. Dock har jag själv ett Eagle Cuda 128 och den har lägre upplösning. Dock så har det fungerat utmärkt för mig Perfekt nybörjarlod, vilket jag tror den från clasohlson (humminbird) också är.

Men sen är det nog mycket så att "man får det man betalar för" när det gäller ekolod. På de dyrare idag finns det ju oändligt många olika finurliga finesser
            Ja det är sant, jag blev ganska hårt sågad för att jag köpte ett Cuda 240 för 1,5 år sedan, men jag har varit riktigt nöjd. Nu var jag dock sugen på en uppgradering och det blev ett X125. Helt tokigt bra upplösning i jämförelse, men det kostar också lite mer...fast jag tyckte jag kom billigt undan!

Till trådskaparen, betalade du 450 kr för 4 batterier? Då tycker jag du skall lämna tillbaka dessa och bege dig till teknikmagasinet och köpa 8 batterier (2700 mAh) med laddare (kan ladda alla 8 samtidigt) för samma peng.

Kommentera

Tog det på kortet och hade massa rabatter tydligen så blev inte så farligt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
              14 svar
              3 123 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg uditsen
              av uditsen