Jeg skal poste lidt information på Tysk i omkring de nye regler, og gedden generelt i de største Tyske fiskeforum, på den måde kan vi måske få de seriøse
Tyske geddefiskere til at hjælpe os med at sprede budskabet.
Hvis der er andre her på fiskesnack som kan Tysk, eller Polsk opfordrer jeg jer til ligeledes at poste information i de respektive udenlanske forummmer, omkring Fiskeriverket nye regler for geddefisket Østersøen.
Tyske geddefiskere til at hjælpe os med at sprede budskabet.
Hvis der er andre her på fiskesnack som kan Tysk, eller Polsk opfordrer jeg jer til ligeledes at poste information i de respektive udenlanske forummmer, omkring Fiskeriverket nye regler for geddefisket Østersøen.

men dom som fiskar där sparar allt dom får upp, då menar allt karp eller gädda det kvittar bara det är fisk, så brukar dom ha en grill brevid som är redo för tillagning, och det liknar en soptipp majsburkar och öl burkar över allt, och jag kan nästa säga att 90% av dom som fiskar där har inte fiske kort, han som hotade mig, sa har du fiske kort ja sa jag , sen fråga jag har du ja det har jag sa han sen tog han upp ett från 2008 men året var 2009
Flugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?
, Nå jeg skal ut og fiske Gedde nu, 
Kommentera