Jag och mina vänner var och fiskade i lillstrand, då fick en av dem på en gädda, han tog upp den.den var väldigt fin.jag och min andra kompis blev då väldigt sugna på att fiska gädda
jag fiskade lite grann och till slut fick jag på en gädda! Jag vevade lite grann och till slut var den nästan framme vid mig... men jag tappade den.jag hade inte fått nån gädda på något år så det var ganska synd. jag tror gäddan var ganska stor, spöt böjdes väldigt mycket. Sen fick min andra kompis en fin gädda på några kilon.
Jag undrar varför jag tappade den. jag tror att det var på grund av att jag inte gjorde ett ordentligt mothugg utan började bara veva! vad kan det annars vara?
jag fiskade lite grann och till slut fick jag på en gädda! Jag vevade lite grann och till slut var den nästan framme vid mig... men jag tappade den.jag hade inte fått nån gädda på något år så det var ganska synd. jag tror gäddan var ganska stor, spöt böjdes väldigt mycket. Sen fick min andra kompis en fin gädda på några kilon.Jag undrar varför jag tappade den. jag tror att det var på grund av att jag inte gjorde ett ordentligt mothugg utan började bara veva! vad kan det annars vara?
, fortsätt fiska ! ner till bryggan !!

Kommentera