Tjena, tänkte slänga ihop min egen skiva av låtar där texten har något med fiske att göra, bara som en kul grej till framtida fiskeresor. Så nu har ni säkert redan listat ut det- jag söker helt enkelt tips till låtar med fiske i texten, allt är välkommet! Bara namn på artist och låt eller varför inte länk till någon sida där man kan ladda ner låten, både lagliga och mindre lagliga sidor uppskattas!
Musiken kan alltså vara hur jävla ful och dålig som helst, ja bryr mig verkligen inte. Ett exempel på en dålig låt kan t.ex. vara "fiskeeliten" eller "det nappar" med houman. och gyllene tiders klassiker tror ja alla här på forumet har stenkoll på existerar.
Tror detta kan bli en rolig grej! Tipsa på för fan
Musiken kan alltså vara hur jävla ful och dålig som helst, ja bryr mig verkligen inte. Ett exempel på en dålig låt kan t.ex. vara "fiskeeliten" eller "det nappar" med houman. och gyllene tiders klassiker tror ja alla här på forumet har stenkoll på existerar.
Tror detta kan bli en rolig grej! Tipsa på för fan
--AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY--

Ös på bara! Någon som vet vart ja kan få tag på ålands gåshudar? :P Verkar så jävla sköna och så är det gäddfiske som huvudsakligen gäller
Kommentera