Fynda på Ebay - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fynda på Ebay

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fynda på Ebay

Många av er fyndar säkert redan på Ebay, ni som inte gör det borde ge det en chans. Mycket grejor till bra priser och för det mesta i ganska bra kvalitet också.

Har man tid att vänta på grejorna 1-2 veckor så är ebay oslagbart, tycker iaf jag.

Japp stämmer in helt och hållet. Kan vara lite svårt att hitta om man inte har något exakt att söka på för det finns ju så sjukt mycket saker. Nästa inköp blir 4 daiwa accudepth plus 27 till gäddtrollingen om jag inte hittar något annat bra alternativ när jag åker till new york om ett par veckor. Ingen som har något bättre alternativ i samma prisklass, gärna vänstervev?
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Är det någon som har erfarenhet av leveranstider från USA för ett vanligt brev? Handlade på ebay för snart tre veckor sen och har inte sett röken av varan. Jag har hört att det är ofta är kaos på den amerikanska motsvarigheten till posten. Säljaren hade f.ö. 100% kundnöjdhet.

Kommentera

importskatt

Ja ebay är kanon, men importskatten suger och drar upp sammanlagda priset. I många fall så det blir lika högt som om man hade köpt det här.

Kommentera

Ursprungligen postat av PÅK Visa inlägg
          Är det någon som har erfarenhet av leveranstider från USA för ett vanligt brev? Handlade på ebay för snart tre veckor sen och har inte sett röken av varan. Jag har hört att det är ofta är kaos på den amerikanska motsvarigheten till posten. Säljaren hade f.ö. 100% kundnöjdhet.
          Har du otur kan tullen i sverige ha ditt brev, jag har handlat en del därifrån och det har iof varit paket och då kan tullen hålla på det länge in dom har kollat igenom det.

Kommentera

Har nån fråga till er som handlar från andra sidan pölen!

Vad är det för tull på fiskegrejer? Har brukat handla en del skoterdelar från USA och då har tullen legat på 14% om ja inte minns fel.
            Är några år sen jag beställde grejer från USA nu men det brukade inte vara några problem att företag/privatpersoner skrev ner värdet ganska så rejält på paketen eller rentav skickade det som gåva, så det blev billigare med tull/moms. Gör företagen det idag lika lätt som då? Eller har det blivit bättre koll med tull osv?

Blev lite luddigt det där. Skyller på att jag sovit alldeles för lite!

Tack på förhand.

Kanske inte passar in i den här tråden men tänkte att nån som handlar från USA borde ha koll. Ta bort inlägget om det inte passar!
            Senast ändrad av Ehn lures; 2011-02-18, 21:32.
            Besök min blogg! http://ehnlures.blogspot.se/

Kommentera

Har precis handlat på ebay 500 yard power pro .......... grym säljare beställde på söndagen och fick det torsdagen ... från Usa .... är grymt nöjd .. Har även inhandlat en Shimano 4000 rarenium ci4 (från Italien) 1460 kr inkl frakt (inge tull efter som det var inom eu) snacka om överpriser i sverige 3000 kr i affärn här (han har garanti också), men skulle den mot all förmodan gå sönder kan jag alltid köpa en ny och kille vägrar laga eller strul med garanti osv kan man alltid köpa ny och då ligger man fortfarande under pris i jämfört med priser i sverige ..... gillar ebay, dock så köper jag spön här då det ofta kan gå sönder och lättare att nyttja garantin ...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
              11 svar
              13 554 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg jimmy85
              av jimmy85