Vad säger ni om.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad säger ni om....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Nu måste jag försvara William lite! Jag tycker han verkar som en reko herre. Men om hans utsende har jag inga kommentarer! Men sambon min tyckte väl att han såg ut som alla andra. Alltså inget speciellt. Men det var det hon sa till mig!

Kommentera

J.E: Bengt Öste 4-ever =)....Skönare gubbe får man leta efter =)...Hans radarpolare i visst nappar det, som jag tyvärr glömt namnet på förtjänar också att nämnas i detta sammanhang =)...

Med pipan i hand mot nya äventyr...haha....Båten läckte och Bengt Öste.

Fjunisar som William i all ära, men Bengt Öste är mannen med stort M. För att inte tala om mästerkocken som lagade mat i visst nappar det...Det var en riktigt partykille må jag säga....

Kommentera

Björn Lindius är ju kocken, han drev ju en restaurang i Södertälje förrut. "Lite fett förstärker alla smaker och så lägger vi i en liten klick grädde på det..."
        Yeah, fattar ju ganska lätt hur det är att få en sån figur som han har med tanke på vad för mat han lagar.

Btw, på nått konstigt sätt är många tjejer intresserade av fiske. Iaf en vanlig fråga är om man tältar när man fiskar. Gör man det (eller ja, ligger i bivvyn och väntar) så blir de ännu mer intresserade och vill följa med. Föreslår man sen fiske i lårviken så får man genast följdfrågan om vart det stället ligger...
        Men men, vem orkar bry sig om brudar när man fiskar ?

Kommentera

MangeM: Björn Lindius är alltså namnet på den ultimata mannen *skrattar*
          Citat man aldrig glömmer:
          -Ja hej! Idag ska vi laga ål i röööööööövin =)...HAHAHA....Det var bättre förr helt klart!

Kommentera

william vet jag för lite om för att kunna tycka nått om, men när vi ändå är inne på detta, så tycker jag att Rex hunt och alla hans fjantar till medhjälpare eller vad man ska kalla dom, kan lägga av men deras totalt meningslösa så kallade fiske, jag tycker ialla fall att hans "actionfiske" är värdelöst att se på, inga drillnings bilder och dessutom bara typ 5 min fiske resten matlagning, och så bara saltvattensfiske
            Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Skulle vara roligare med en skicklig fiskare som programledare, i övrigt har jag inte så mycket att gnälla om.
              Hellre William Moberg än inget alls.
              Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

En programledare för jakt och fiske bör väl ha en något mera skogsmullig framtoning än W M-F. för att ge ett trovärdigt intryck.
                Fast det kunde ju ha varit värre också. Det kunde ha varit Loket!
                Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Man får dock betänka att William har gästfiskare i programmen som är/ska vara duktiga på gällande fiske. William tonar ned sin egen roll och ska låta gästfiskaren agera mentor för tv-tittarna. 80% av tittarna är sannolikt mediokra fiskare och Williams uppgift är att ställa mycket frågor, vilket ofta kan låta "oproffsigt" för den redan insatte/invigde. Programmet ska ju ändå tilltala den stora allmänheten. Att William själv är duktig på fiske betvivlar jag inte.

Kommentera

Det har du nog alldeles rätt i danne, bara för att man ställer många frågor så att tittarna ska få veta så mycket som möjligt, innebär ju inte att man inte kan fiska, låter ju lite löjligt om det skulle vara nån som tror det
                    Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Bengt Öste träffade jag när jag läste vatten och fiskevård. De skulle filma när vi planterade in siljansöring i en å. Hua, drygare man har jag aldrig skådat...
                      Men programmen blev ju bra iaf...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 558 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85