Vasskyddade krokar!? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vasskyddade krokar!?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vasskyddade krokar!?

Hej!

Kollat och läst om "Snag Eliminator" och "B8Shield" men ingen av dessa finns någonstans att köpa, hittar drygt många artiklar om dessa men inte en enda butik på nätet som har dessa.. funderar lite på om dom inte vill ha grejorna sålt över huvudtaget..

Finns det någon här som vet vart man kan köpa antingen "Snag Eliminator" eller "B8Shield" eller möljigtvis någon annan liknande produkt som fungerar likadant?

Vet att "Snag Eliminator" kom ut på marknaden för ett x antal år sen MEN det borde väl finnas någon som tyckte det var en awsum idé och köpte in ett par såna för att sälja vidare själv?!

/Daahlqwist

B8shield verkar jobba på att hitta återförsäljare via sin distributör http://www.splashfishing.com/ . Prova att kontakta dem via deras hemsida så kan de säkert tipsa om var produkten säljes.

Tillverkning av Snag Eliminator är nerlagd sedan några år pga tillverkaren ( Jag själv ) hellre fiskar än tillverkar prylar åt andra som fiskar..

Att hitta återförsäljare till en sådan här produkt är inte helt lätt. Flera återförsäljare har uttryckt en rädsla för att produkten kan påverka försäljningen av beten negativt.
    Jag vet dock att Fiskeshopen i Karlshamn har en del kvar.

Mvh Björn

Kommentera

Vet ej hur dessa du nämner ser ut, men Willys sportfiske har vass-skyddade Mustad-krokar som fungerar bra!

Kommentera

Okay, tack Bjorn och Alex, båda skall kollas upp!
        Det är ju tyvärr bra med skit på botten där jag och frugan fiskar :P
        Tyvärr på alla ställen dessutom :P

Kommentera

Närmaste återförsäljare för B8Shield

Svar till Daahlqwist: Som medarbetare på företaget som arbetar med skaparna av B8Shield så kan jag berätta att baserat på orten i din profil så finns närmaste återförsäljare just nu antingen i Gävle (Berras) eller i Njurunda söder om Sundsvall (Lindbloms Cykel & Sport). Splash Fishing som är vår distributör arbetar med att få ut produkten till fler återförsäljare. Om det är någon fler som funderar så är ni naturligtvis välkommen att kontakta oss/mig på LinkExpo/B8Shield (http://www.b8shield.se) eller Splash Fishing (http://www.splashfishing.com/) direkt så kan vi tipsa var du får tag på vår produkt.

Mvh
          Petter Engström
          LinkExpo AB

Kommentera

Vill bara skriva att Petter varit i kontakt med mig om inlägget här ovan och fått ok att posta det.
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
            11 svar
            13 518 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg jimmy85
            av jimmy85