Vem vill leva i en kuvös?? ;-) Nää mygghatar går bort...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
myggmedel??
Collapse
X
-
Den gamla djungeloljan i glasflaska med DDT var grejor det! Funkade även som smörjmedel till rullen om det knep.
Den nya i plastflaska duger väl den också men nog tycker jag att den verkar odryg. Man måste verkligen flotta in sig för att det ska bli någorlunda mygg och knottsäkert och ändå kliver de jädrans stickflugorna bara rakt på och tar för sig.
Nu är det åter dags för mig att skaffa nya myggoljor och troligen blir det OFF eller Djungelolja igen.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Det jag brukar göra är att blanda 50/50 djungelolja och beckolja.
beckoljan har en tendens att sätta sig i huden så man får stå ut med lukten 3 dagar efter man använt den sist, inte så populärt på jobbet
med en blandning av djungelolja så är den lättare att tvätta bort och mer effektiv pga dom olika dofterna, iallafall har jag uppfattat det så.
Kommentera
-
Vi har kört med MyggA som finns på apoteket och det har fungerat kanon. Knappt ett myggbett sen man börjat köra med det ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Tycker MyggA regerar, inte ett enda myggbett.
Sen kan jag även tipsa om att vanliga allergitabletter, typ clarityn och liknande, tar bort den allergiska reaktionen hos myggbett så att de inte kliar. Så även om man skulle få en massa myggbett så märks de inte. Suvve'!!!Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
MyggA !!!The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
-
Originally posted by dptrapper
Försvarets gamla myggstift kanonbra även om man är efter en snårig bäck runt gällivareMin fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 450 visningar
1 gilla