Ny Fiskeserie! "Fiske - Lite Djupare" med Johan Broman m.fl - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Fiskeserie! "Fiske - Lite Djupare" med Johan Broman m.fl

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Ridderstedt Visa inlägg

Man borde kanske tipsa dem som inte vet om att TV4 Sport har mycket fiskeprogram, vissa av dem helt klart sevärda. Jag har dessvärre inte den själv så jag kan inga namn på program dock.
    Den stora nackdelen med att programmen går på TV4Sport är att man aldrig vet när de går eller inte. Så fort det är någon match i superettan, damallsvenskan, hockeyallsvenskan, sm i orientering eller annat oerhört viktigt direktsänt sportevenemang så utgår fiskeprogrammen. Allvarligt talat, hur många tycker verkligen att Kif Örebro-Dalsjöfors är intressantare än fiske? Eller Värnamo-Varberg? På grund av detta missar jag dem nästan jämt. Nä, det vore bättre om de flyttade tillbaka fisket (och jakten) till TV4+ (numera Sjuan) där de visades förut.

Kommentera

Om ni har missat den kan jag rekommendera TV-serien "The great rodrace". Fem timslånga avsnitt där Matt Hayes och en polare ska försöka fånga ett ex av varje sötvattensart på de brittiska öarna på 30 dagar. Klart underhållande och även mycket bra info och tips om olika fiskemetoder. Finns att hitta på något slags fildelningssajt inte allt för långt bort.

Kommentera

Gillade programmet starkt, hoppas dock det blir lite annat än flugfiske då det inte intresserar mig på samma sätt som spinnfiske/jerkbait osv.
        Hade nästan varit kul om Micke Odell fick komma in och reta Broman som i de gamla hederliga programmet fiskedrag.
        -----------PB's!-----------
        Gädda 8,7 kg
        Harr 0,5 kg
        Abborre 0,8 kg
        Torsk 2,4 kg
        Havsöring 3,5 kg
        Näbbgädda
        Strömming
        Mört
        Skrabb

Kommentera

Foton