Hejsan, tänkte kolla upp var man smidigast kan köpa fiskekort för vattnen kring lillhärdal, om det finns fler ställen än den fiskebutiken jag blivit tipsad om, kanske något med bättre öppettider (jag vet iofs inte öppettiderna för fiskebutiken, men jag vet hur det brukar vara här) samtidigt skulle jag gärna vilja veta vad fiskekorten kostar och om det finns kort som täcker mer än ett vatten... Och självklart öppettider för de ställen som säljer om nån har koll på det...
vad finns det för kort?
dagskort, vecko, månad och år eller finns inte alla tillgängliga?
Om nån har färska rapporter om var det nappat är det självfallet också varmt välkommet... Skicka gärna ett PM. så inte det kommer massa köttfiskare till de bra platserna...
Bra ställen att komma intill vattnet med bil är också välkomna, helst mindre vägar så man kan slå upp tält och sånt...
MVH
Martin T
vad finns det för kort?
dagskort, vecko, månad och år eller finns inte alla tillgängliga?
Om nån har färska rapporter om var det nappat är det självfallet också varmt välkommet... Skicka gärna ett PM. så inte det kommer massa köttfiskare till de bra platserna...
Bra ställen att komma intill vattnet med bil är också välkomna, helst mindre vägar så man kan slå upp tält och sånt...
MVH
Martin T
Kommentera