Ismeterapport 26 dec 2004, 2 fina damer!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismeterapport 26 dec 2004, 2 fina damer!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

grattis!
    Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

Fin avslutning på ett härligt fiskeår, Grattis!
      sigpic

Kommentera

12kg och 108 cm, då måste den varit superfet, riktig madam, lyckost Aldrig själv varit nära den konditionen hos mina damer.
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Sturgeon
          12kg och 108 cm, då måste den varit superfet, riktig madam, lyckost Aldrig själv varit nära den konditionen hos mina damer.
          tackar! Jo konditionen kan jag inte klaga över den var hur smällfet som helst och riktigt ryggbred, det bästa av allt är att den simmar kvar och fortsätter växa
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Jag gillar verkligen fiskesnacks förstasida. Din mothuggsbild tillsammans med texten "Två fina damer på isen".

Än en gång grym fisk, och bra fiskat. Tålamod ger utdelning.
            sigpic

Kommentera

Tack sture haha jo 2 fina damer kanske kan misstolkas lite men förhoppningsvis tänker inte folk som du gör Hmm en ändring kanske vore på sin plats
              Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Så då lille sture Nu är det en fin dam och en proffs bakom

Kommentera

*sture avis, för han bara nått upp till 10.4 kg i år*
                  sigpic

Kommentera

Den gäddan var du värd Kenta! Och den gäddan var värd att få träffa dig!
                    Ett stort och från hjärtat känt grattis till er båda!
                    Ligger Tobisen o lä nu?
                    Och nu sitter jag med kartan framme och undrar var ni kan ha hållit hus? Finns många småsjöar att välja på. Men det håller du väl hemligt tills vidare, hoppas jag.
                    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Hihi sture "Bara" 10.4 Har ju själv ingen på 10+ eller 11+ så jag får kämpa ta mig ett par såna också

Bebest: Tackar , tackar Japp tobisen ligger typ 6.9kg efter nu

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...