Populäraste fisken? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Populäraste fisken?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Du måste ha stora problem i livet :-( har redan båt, liten roddbått som räcker gott och väl. Förstår inte varför du skall va så dryg, tar du åt dig så mycket. Tycker synd om dig. Men nog sagt om detta, vill inte trasha tråden :-) fick svar av en annan här som svarade ordentligt. Så jag tackar för mig :-)
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Havsöringen för den är vackrast och har ett intressant levnadsätt. Är nästan besatt av den fisken dock fiskar jag den knappt längre utan tittar mest på lekande fisk och öringungar i bäckarna.

Kommentera

Abbarn. Finns på många ställen, går att fånga med en hel massa olika metoder, funkar bra att fiska med lätta prylar, är ibland en riktig utmaning att locka till hugg och ibland är dom som galna, bråkar bra i förhållande till sin storlek och sen är dom förbannat tjusiga också.
        All you need is Lubb.

Kommentera

HÖ såklart! Bra och härliga fights, god att äta och den ser ut som en fisk skall se ut! Fin

Kommentera

Spigg? Fjörsing? Simpa? Herregud ni har ju glömt dom riktigt spännande sportfiskarna! ��

Personligen blir jag ta mig tusan glad bara det nappar har 2 ögon, fenor och fjäll! ☺

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...