Fiske Tidningar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske Tidningar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fiske-Feber har verkligen stagnerat, sa upp min prenumeration efter att ha haft den från starten. Den norska färnaartikeln förra året var dråpslaget. Hur dom övriga är vet jag inte riktigt längre, känns som de flesta artiklar dyker upp, lätt maskerade, om och om och om igen...börjar jag bli gammal o trött eller... ?

Kommentera

Helt klart Fiske-Feber!

Kommentera

Fiskefeber är nog den bästa svenska tidningen, men sen finns det flera intressanta utländska.

Kommentera

De tre tidningsalternativen är bortvalda för länge sedan. Det räcker gott för mig med Sportfiskarnas medlemstiding Svenskt Fiske och Fiskesnack!
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Tycker de svenska tidningar som finns är helt ointressanta, mycket flugfiske, jerkbait och vertikalt och likadant i alla tidningar bara olika fiskare.

Slutade köpa och läsa Fiske feber efter de lagt in ett repotage om någon fotbollsbrud som inte kunde hålla i spöt. och Fiskejournalen var sista nummret nu och ffa blir det inte någon förlängning på heller.

Nu blir det Improve your coarse Fishing från england igen hoppas de inte ändrat upplägget för mycket bara.
            www.solskensmetarna.se

Kommentera

Fiskefeber eller fiske för alla
              fiskefeber har en DVD i varje tidning och jag gillar den... och bra erbjudanden hela tiden

fiske för alla har bra innehåll (bäst)

Kommentera

Vilken som är bäst är svårt att avgöra men jag ratar absolut fiskejournalen som inte törs ta ställning i känsliga frågor.

I sportfiskeforum går bl en moderator ut och påstår att folk som köper sina fiskegrejer på biltema är sämre fiskare och sysslar med rovfiske m.m. Då många just får sitt fiskeset från liknande ställen så ställde jag frågan till fiskejournalen som använder detta forum på sin sida vad dom tycker. Efter två mail kan jag fortfarande inte få ett klart svar var dom står i frågan.
                En bra sportfisketidning borde ju ha en inställning som gynnar sporten inte skrämmer bort ev nya sportfiskare. Tänk en 11-åring med nytt fiskeset från biltema, stolt som bara den och vill verkligen satsa på hobbyn, så läser denna person att man är dålig fiskare om man har utrustning från biltema, tror knappast vi ser denna person be om hjälp på forum för att utveckla sitt intresse.
                Så kan man inte ta ställning i frågan så anser jag att det är en mycket dålig tidning för hobbyn.
                (kommer att utveckla detta mer i ett framtida inlägg om just vad man kan göra för att hjälpa hobbyn framåt men det tar vi inte här)
                Kust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
                Nu även blog på gylta.blogspot.com
                Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se

Kommentera

fiske journalen har bäst reklam fast fiskefeber bättre innehåll

Kommentera

Fiskefeber tycker jag är bäst, följd av Fiskejournalen.
                    Prenumererar på båda

Kommentera

Prenumererade förr på "alla" engelska metetidningar, från karp, till coarse, till match fiske.. Lade ner det när jag insåg att nätet trots allt är det bästa sättet att dels lära sig nya saker, dels diskutera fiske..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 656 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X