För några dagar sen när jag väntade på att torkhjulet skulle snurra mina beten torra så tog jag och vred ihop några magnum spinnare.
Dessa modeller hade jag bra utdelning på förra året.
vid intresse kontakta mig på mikael.hedsen@hotmail.com




Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Dessa modeller hade jag bra utdelning på förra året.
vid intresse kontakta mig på mikael.hedsen@hotmail.com
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)