Igår hörde jag rykten om bottenmetes session efter gös i ån så jag ansluter med Fredrik och Forsen som tydligen var närmare 10bommar. Spännande tänkte jag rigga mitt spö "Dom har hittat gösen" bra chanser tänker jag inte att jag har eftersom jag hade med mig små krok och inte lyckats tagit någon bottenmets gös.
Nå väl jag riggar spöt och droppar i mina grejer.

Det lugnar ner sig med grabbarna bommar ett par till innan Doki glider in, Får snabbt hjälp att få på en rigg av Forsen som även snällt kastar ut åt honom.
Som en lyx lirare behöver han bara stå och se på och snacka skit i mindre än 30min så smäller det på hans spö.
Undra om övriga grabbar börja brinna lite i huvet när han lyckas dra första på första försöket!
Även jag lyckas dra min första bottenmets gös igår kväll med för liten krok ! Storleken går att diskuteras men det var en gös iaf!
För övrigt så fick dom andra visa att dom kan med även om det blev lite senare
Mvh Thomas Karlström
Skitfiske mina fäns !
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Nå väl jag riggar spöt och droppar i mina grejer.

Det lugnar ner sig med grabbarna bommar ett par till innan Doki glider in, Får snabbt hjälp att få på en rigg av Forsen som även snällt kastar ut åt honom.
Som en lyx lirare behöver han bara stå och se på och snacka skit i mindre än 30min så smäller det på hans spö.
Undra om övriga grabbar börja brinna lite i huvet när han lyckas dra första på första försöket!

Även jag lyckas dra min första bottenmets gös igår kväll med för liten krok ! Storleken går att diskuteras men det var en gös iaf!
För övrigt så fick dom andra visa att dom kan med även om det blev lite senare

Mvh Thomas Karlström
Skitfiske mina fäns !
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)