Ursäkta mitt sena inlägg min varit igång hela dagen med förberedelserna.
I förmiddags diskuterade vi lite med Erlibg vårab VD på Em om jakten och kollade av vad som var lovligt och inte.
Blir vildsvin, smaldjur, spets, kalv och ensam hind av dov, möjligtvis ett rådjurs kid men ej mer. Sen räv och grävling som blir lovligt.. Pappa tyckte även hornbärande råbock haha… Jaja blir kanske lit svårt nu.
Har fem envisa hjortar som kryper in i trädgården. De verkar trivas väldigt bra, speciellt när de kan gå in och lägga sig i bungalon under tak och vila…

Här villar trädgprdsflocken skönt!

Så här blev förresten balkongerna på huset med en riktigt snygg svart trappa i engelsk stil.
Nu blir det att sova skönt inför jakten imorgon!
Ciao Ems

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
I förmiddags diskuterade vi lite med Erlibg vårab VD på Em om jakten och kollade av vad som var lovligt och inte.
Blir vildsvin, smaldjur, spets, kalv och ensam hind av dov, möjligtvis ett rådjurs kid men ej mer. Sen räv och grävling som blir lovligt.. Pappa tyckte även hornbärande råbock haha… Jaja blir kanske lit svårt nu.
Har fem envisa hjortar som kryper in i trädgården. De verkar trivas väldigt bra, speciellt när de kan gå in och lägga sig i bungalon under tak och vila…

Här villar trädgprdsflocken skönt!

Så här blev förresten balkongerna på huset med en riktigt snygg svart trappa i engelsk stil.
Nu blir det att sova skönt inför jakten imorgon!
Ciao Ems

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)