Skitprins | Team Glommen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skitprins | Team Glommen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Skitprins | Team Glommen

    Jag behövde känna lite sprattel i spöt, så idag blev det lite id mete. Jag körde med multe prylarna, det funkade fint.

    Det blev några stycken, största på ca 1,5 kg, även några mörtar blandade sig i leken. Gott att få lite fisk, men iden måste vara en utav dom slöaste fiskar vi har i landet , är ju som att veva in en påse när den är krokad.
    /Tobias



    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 002 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal
 
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 114 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 021 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Team Colibri, 2025-07-02, 09:19
0 svar
93 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X