Jag behövde känna lite sprattel i spöt, så idag blev det lite id mete. Jag körde med multe prylarna, det funkade fint.

Det blev några stycken, största på ca 1,5 kg, även några mörtar blandade sig i leken. Gott att få lite fisk, men iden måste vara en utav dom slöaste fiskar vi har i landet , är ju som att veva in en påse när den är krokad.
/Tobias

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

Det blev några stycken, största på ca 1,5 kg, även några mörtar blandade sig i leken. Gott att få lite fisk, men iden måste vara en utav dom slöaste fiskar vi har i landet , är ju som att veva in en påse när den är krokad.
/Tobias
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)