MeanMachine: Long time no see.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MeanMachine: Long time no see....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• MeanMachine: Long time no see....

Har ni märkt samma sak som jag? Ju längre man väntar med att göra en sak, desto mer tar det emot att komma igång! Som denna blogg tex. Inte för att jag haft speciellt mycket att skriva om men.

Vad har jag pysslat med i höst då? Nummer ett har väl varit att laga båten. Har nog nämnt det i nått tidigare inlägg, men det blev ju inget gösfiske i öppet vatten 2009 pga de stora hålen i skrovet. Så här kul såg det ut:Det tog sin lilla tid. Jag hade 6 större hål som gick rakt igenom plus ett 30-tal övriga skrapsår som behövde plastas igen. Har hunnit få på ett lager grundfärg på lagningen, så nu ska båtskrället nog hålla att fiska med ett par turer.

Förutom fisket har det varit ett evinnerligt rännande med trasiga datorer från när och fjärran som jag suttit sena kvällar och reparerat åt olika bekanta. Är rätt less på det nu.

Sen har det varit full fart på jobbet också. Så det är ju inte direkt så man har gått och rullat tummarna i väntan på isen.

Här kommer förresten den utlovade bilden på min stora abborre jag fångade i slutet av Mars 1999. 1680 gram vägde denna och togs på angelfiske med en stor mört och tre-krok på Uttran utanför Södertälje. Ursäkta kvaliteten. Det är ett inscannat polaroid fotografi som sen konverterats från PDF till JPG. Inte optimalt att "misshandla" en bild på detta vis:

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Den som har flest prylar när han dör vinner!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 008 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 128 visningar