Fisket i norra Öresund vill inte riktigt komma igång. ett par torskar per man och det är inga större. Dom flesta ligger på 2-4 kg.
Nu ser man bara fram imot våren och allt fiske som kommer med den
Pille-metet i sundet, abborren och gäddan i åarna och fram för allt en av mina större favoriter, iden. Som jag kommer satsa sten hårt på i vår.
Utöver detta kommer man ju fortsätta harva i Sundet.
Angående tävlingen 27e mars, så rullar anmälningarna på. Men där finns fortfarande platser kvar!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Nu ser man bara fram imot våren och allt fiske som kommer med den

Pille-metet i sundet, abborren och gäddan i åarna och fram för allt en av mina större favoriter, iden. Som jag kommer satsa sten hårt på i vår.
Utöver detta kommer man ju fortsätta harva i Sundet.
Angående tävlingen 27e mars, så rullar anmälningarna på. Men där finns fortfarande platser kvar!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)