Ny bok om HAVSÖRINGSFISKE - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny bok om HAVSÖRINGSFISKE

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny bok om HAVSÖRINGSFISKE

Nu kommer »Den stora boken om HAVSÖRINGSFISKE« så här skriver Martin Falklind i förordet:

Den stora boken om HAVSÖRINGSFISKE” sätter definitivt en ny standard för fiskehandböcker, både fackligt och visuellt. Att så målinriktat designa ett helt nytt fiskekoncept – som i grova tal kan FÖRDUBBLA antalet landade fiskar, både på spinn, fluga och bombarda – är en oerhörd prestation. De nya metoderna är definitivt ett genombrott i kustfiskets historia och helt säkert kommer de att revolutionera havsöringfisket, men det kommer säkert ta några år innan folk i gemen inser det."

Martin Falklind, Chefredaktör Fiskejournalen

Click image for larger version

Name:	90e0fbee5b987edd10945dfd9cb24f64.image.387x550.jpg
Views:	1
Size:	50,1 KB
ID:	1824735

Boken är en riktig "tegelsten" på 304 sidor
    För att förhandskika i boken (bläddra digitalt) KLICKA HÄR

Stort tack för tipset! Boken beställdes direkt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Joakim.l Visa inlägg
      Stort tack för tipset! Boken beställdes direkt!
      Japp, samma här!

Kommentera

Kul!
        Ska bli roligt och höra vad ni tycker.

Kommentera

Hämtade den på posten nyss,..... Bläddrade lite snabbt i den och läste några rader,,,, fantastiska bilder. O man får ju vatten på kvarn om det man redan vet, o hoppas på lite nya tips också förstås.....

Kommentera

Var precis och hämtade ut min bok!
            Inte hunnit läsa särskilt mycket men verkligen en fin bok! Precis som du säger så är bilderna fantastiska!
            Mycket bra!

Kommentera

Ser bra ut, värt att köpa, tack för rekommendationen, kommer jag att försöka. Bör vara till hjälp för mig!
              Senast ändrad av Effner; 2013-12-04, 10:41.
              Hollister Co Sverige

Kommentera

Fick mitt ex i fredags och har under helgen hunnit läsa de mesta. En väldigt ambitiös framställning men tyvärr i stort sett helt inriktad på de danska förhållandena vilket minskar användbarheten för oss som jagar silver uppe längs den svenska ostkusten. Dessutom blir jag (fast det får man väl ordentligt på tafsen om man ifrågasätter) litet bekymrad över det stora nummer som görs av sk releasetackel. Jag är kanske dum, bakåtsträvare och allt annat ni vill men jag applåderar inte automatiskt nya påfund bara för att de är mer effektiva. Själv kör jag mest med enkelkrok när jag spinner efter havsöring och det skulle kännas konstigt att montera en slags häckla med små trekrokar längs draget bara för att öka chanserna att få fast fisk. Effektivt är det förmodligen men för mig känns det en smula osportsligt. (OBS att jag med detta inte dömer eller fördömer de som använder tekniken utan bara uttalar mig om har jag själv förhåller mig till den. För säkerhets skulle kanske jag också ska skriva att jag inte har någon personlig erfarenhet av metoden och antagligen inte heller kommer att skaffa mig sådan och jag förstår att det därför från vissa håll kommer att ifrågasättas att jag överhuvudtaget uttalar en åsikt i frågan.)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
                37 svar
                11 398 visningar
                3 gillar
                Senaste inlägg hanlof
                av hanlof

Startad av matswilander67, 2026-07-19, 14:14
                1 svar
                239 visningar