Jag kom på att det är ju den 8 januari i dag å jag har inte fått nya fiskejournalen den brukar alltid komma före nyår . Har ni andra fått den eller?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Har ni fått nya nummret
Collapse
X
-
jag fick den innan nyår nångång
Gilla och följ oss på facebook
www.facebook.com/TeamFishingForFun
Mina PB:n
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
-
-
ni är säkert utsatta för city mail som leverar
dom hittar fan inte sitt hk ens
ville man skulle ringa å tala om vart man bodde !
så nu ärdet fiske feber som gäller
den delar posten ut!JERK ÄR ETT DYRT TRÄSK Å FASNA I
<iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fp latform&width=292&colorscheme=light&sh ow_faces=true&stream=true&header=true& height=427" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:427px;" allowTransparency="true"></iframe>
Kommentera
-
Ja jobbar själv på posten fiskefeber är citymail allafall i stockholm . Men kan hända att dom tagit fiskejournalen för ja inte sett den på länge .Ursprungligen postat av uppsalakille Visa inläggni är säkert utsatta för city mail som leverar
dom hittar fan inte sitt hk ens
ville man skulle ringa å tala om vart man bodde !
så nu ärdet fiske feber som gäller
den delar posten ut!
Citymail letar efter folk ibland när ja delar ut kan va rätt roligt då , dom har flyttat för 5-6 år sen .Nu har ja reklamerat min tidning.
Kommentera
-
Är det många i Stockholmsområdet som inte fått sin tidning?
Jag blev också utan, så jag fick ringa kundtjänsten som skickade en ny direkt. Inga problem där, men man börjar ju undra hur utdelningen egentligen fungerar.
Vart tar alla försvunna tidningar vägen?
Kommentera
-
Jag fick min i måndags då dök dom upp på jobbet också . Måste vart nåt fel från tryckeriet ,ska maila Martin å gnälla lite.Ursprungligen postat av urpo Visa inläggÄr det många i Stockholmsområdet som inte fått sin tidning?
Jag blev också utan, så jag fick ringa kundtjänsten som skickade en ny direkt. Inga problem där, men man börjar ju undra hur utdelningen egentligen fungerar.
Vart tar alla försvunna tidningar vägen?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
|
37 svar
11 389 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg