Dålig kvalitee på fiske febers dvd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dålig kvalitee på fiske febers dvd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Dålig kvalitee på fiske febers dvd

Alltid roligt när nya fiskefeber ligger innanför dörrn när man kommer hem .
    Förra Nr hade dom bara råd med en mikrofon så man fick ha tv:n på max för att överhuvudtaget höra vad David L sa.

Den som kom i nya nr då var det okej i början tom ljud. Men sen började skivan hacka sig å ljudet försvann . Nu är ja medveten om att min DVD är lite sämre kvalitee så ja körde den i Datorn . Där va det samma visa .
    När man kör VLC brukar ju allt funka.
    Lite tråkigt tycker ja hade vart kul å se .
    Upplever ni andra samma sak eller är det jag som har dåliga grejer.

/Fredrik

Jag hade inga problem med min,
    http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

Kommentera

Jag hade exakt samma problem. Hörde inte ett ord av vad dom sa, höjde volymen på max så tv:en ylade. Först då kunde jag uppfatta vad dom sa. Sen i nästa ögonblick fiskade dom och det blåste , då trodde jag att högtalarna skulle hoppa ur tv:en. Även jag har testat den på datan samma sak där. Kollade igenom den lite snabbt på ljudlöst. Det är sista gången jag köper någon dvd från dom. Och i det stora hela så verkade den inte så intressant heller.

Mycket missnöjd! Skulle köpt godis för pengarna istället. Dock så var det väl lite intressant läsning.

Kommentera

Ursprungligen postat av Nordin Visa inlägg
        Jag hade exakt samma problem. Hörde inte ett ord av vad dom sa, höjde volymen på max så tv:en ylade. Först då kunde jag uppfatta vad dom sa. Sen i nästa ögonblick fiskade dom och det blåste , då trodde jag att högtalarna skulle hoppa ur tv:en. Även jag har testat den på datan samma sak där. Kollade igenom den lite snabbt på ljudlöst. Det är sista gången jag köper någon dvd från dom. Och i det stora hela så verkade den inte så intressant heller.

Mycket missnöjd! Skulle köpt godis för pengarna istället. Dock så var det väl lite intressant läsning.
        hm menar du dvdn som man får på köpet av tidningen?

Kommentera

Var pissigt ljud på min med jerkfilmen där David L är med.
          Gillade inte heller jiggfilmen i början Jörgen Larsson och hans polare.
          Dom krånglar till jiggfisket efter abborre i västkuståarna alldeles för mycket.
          Man behöver inte köra med dessa långa sladdriga jiggar när det är kallt i vattnet.
          Och med helt önödiga upphängningar med vikter.
          Behövs bara en rätt viktad jiggskalle och med en jigg av märket Kalin.
          Den är gjord så att jiggkroppen rör sig vid minsta inspinning.
          Har fiskat i så svinkallt vatten både i skärgården och insjöar. Det handlar mest om att fiska vid långsam inspinning och att jiggen är anpassad för det.
          Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Hade inga problem med min dvd som kom med senaste nummret. Jag vet att de hade bekymmer med ljudet i förra filmen med Lundqvist och co. Sen ligger ju filmen på en naturvänlig dvd-skiva, har för mig att den heter "eco-dvd" eller liknande, den är mkt tunnare än andra dvd-skivor.

Kommentera

Hadde samma problem med min! värdelös kvalité hur svårt är det att skaffa en mickpuff föfan.. sketfilmer o sen om man skulle missat något nummer, så tar dom 99:- spänn för bara filmen på hemsidan. När film o tidning kostar typ 60 spänn.. haha pinsamt föfan!

Kommentera

Ursprungligen postat av ENEL Visa inlägg
                Hadde samma problem med min! värdelös kvalité hur svårt är det att skaffa en mickpuff föfan.. sketfilmer o sen om man skulle missat något nummer, så tar dom 99:- spänn för bara filmen på hemsidan. När film o tidning kostar typ 60 spänn.. haha pinsamt föfan!
                Det är ju iofs ingen som tvingar dig att beställa filmen i efterhand om du skulle missa ett nr...

Tycker det är mycket gnäll på nåt som följer med som en gratis bonus, jaja förmodligen får man betala för det på nåt sätt men iaf!!

Tycker det är ett bra initiativ!!!

Kommentera

grymt bra att man får en film som bonus i varje nr men ibland undrar man om det skulle va så svårt att köpa in ett par myggor så man hör dem i alla fall ....myggor finns sjukt billigt och dem funkar BRA för tal. men men man får väl höja hemmabion lite tills dem förstått att ljud e minst lika viktigt som bild......

Kommentera

Som sagt, jag ser bara filmerna som ett stort bonus. Hellre lite dåligt ljud än ingen film alls.
                    http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
                    37 svar
                    11 195 visningar
                    3 gillar
                    Senaste inlägg hanlof
                    av hanlof

Startad av Flugfisket, 2025-07-08, 14:25
                    1 svar
                    178 visningar