Dålig kvalitee på fiske febers dvd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dålig kvalitee på fiske febers dvd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

att man ens vågar klaga på en sak som man får gratis....det är lite too much för mig i a f.
    det där är ju filmmaterial som vem som heslt får filma och skicka in till fiskefeber. därav kvalitet.

är det gnällbältet på hög nivå?

Kommentera

Ursprungligen postat av boman1979 Visa inlägg
      att man ens vågar klaga på en sak som man får gratis....det är lite too much för mig i a f.
      Var får man den gratis?

Jag tycker också att det var tråkigt att man inte hörde vad de andra sa i förra numrets dvd. Köp ett par myggor. Annars tycker jag det var en bra dvd där de förklarar lite mer och inte bara visar bilder på när de drar upp fiskar.

Kommentera

Grymt skönt att dom skickar med en miljövänlig skiva. Snacka om att tänka rätt inför framtiden.

Jag hade inga problem med varken ljud eller hackningar.
        http://www.silverbums.com

Kommentera

Jag tror filmerna kommer att bli bättre och bättre, men hoppas inte på expedition vildmark kvalitet, då skulle tidningen kosta en femhundring... se det som en bonus...
          Greggan

Kommentera

Ursprungligen postat av ENEL Visa inlägg
            Hadde samma problem med min! värdelös kvalité hur svårt är det att skaffa en mickpuff föfan.. sketfilmer o sen om man skulle missat något nummer, så tar dom 99:- spänn för bara filmen på hemsidan. När film o tidning kostar typ 60 spänn.. haha pinsamt föfan!
            Intressant inställning!
            Alternativet är att köpa en tidning till och är det så att man tycker att kvalitén är värdelös- spela in en bättre film själv.
            Hur svårt kan det vara?
            Dock intressant att man bemödar sig att kolla upp vad filmen kostar när det ändå bara är skit...

Kommentera

Skriver samma som i det andra fiskefeber ämnet:

Tycker man ska vara glad för att fiskefeber skickar med en dvd oavsett kvalitet! Klart att det blir svårt att fixa ett stort antal skivor till rimlig kostnad! Hellre dåligt ljud än bild! Det kostar dom nog en bra slant för att fixa skivorna och tidningen är ju inte direkt dyr! Då tycker jag att man får ta en sån smäll... Inget ont menat mot någon, ville bara säga min mening!

Kommentera

Ursprungligen postat av Conny Visa inlägg
                Intressant inställning!
                Alternativet är att köpa en tidning till och är det så att man tycker att kvalitén är värdelös- spela in en bättre film själv.
                Hur svårt kan det vara?
                Dock intressant att man bemödar sig att kolla upp vad filmen kostar när det ändå bara är skit...

varför skulle jag göra en egen film? de e inte jag som erbjuder den tjänsten, de e ju som att säga "släck branden själv" om ja ringer brandkåren tex. alla filmer e inte skit, sen surfade jag bara runt på deras sida och såg det. Tidningen är bra. Problemet är kvalitén på filmerna, som skulle kunna lösas till en billig peng. små jobbiga saker såsom en bra mickpuff , fler myggor etc.

Kommentera

Ursprungligen postat av Nordin Visa inlägg
                  Mycket missnöjd! Skulle köpt godis för pengarna istället.
                  Mmm, godis...

Sry...off topic.
                  --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

Ursprungligen postat av Tävlingsochmatfiskare Visa inlägg
                    Skriver samma som i det andra fiskefeber ämnet:

Tycker man ska vara glad för att fiskefeber skickar med en dvd oavsett kvalitet! Klart att det blir svårt att fixa ett stort antal skivor till rimlig kostnad! Hellre dåligt ljud än bild! Det kostar dom nog en bra slant för att fixa skivorna och tidningen är ju inte direkt dyr! Då tycker jag att man får ta en sån smäll... Inget ont menat mot någon, ville bara säga min mening!
                    Sen är det ju faktiskt så att man förväntar sig en dvd, inte en dvd som inte fungerar som den ska...
                    --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

Vad är det för dvd i den senaste tidningen?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
                      37 svar
                      11 195 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg hanlof
                      av hanlof

Startad av Flugfisket, 2025-07-08, 14:25
                      1 svar
                      178 visningar