Priser på Sportfiskemässan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Priser på Sportfiskemässan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Priser på Sportfiskemässan

Hejsan. Snart är det sportfiskemässan i Stockholm och jag har aldrig varit där. Så jag undrar om dom brukar har riktigt bra rabatter eller hittar man bättre online?

Gamla storsäljare brukar säljas billigt.
    Typ Rapala Super Shad Rap och jerkmodellen.
    Westins Jätte.
    Stora sortiment av gädd- och gösjiggar för styckpriser istället för i paket av 2-4.
    Betesväskor o lådor för nån hundring mindre än i butik.
    Diverse spön av mindre kända märken brukar gå att fynda, typ Gunki för 200-300kr.

Själv åker jag dit mest för 2016 nyheterna och för att se vad alla betesbyggare tillverkat för intressant.

Kommentera

Ursprungligen postat av patrikiden Visa inlägg
      Hejsan. Snart är det sportfiskemässan i Stockholm och jag har aldrig varit där. Så jag undrar om dom brukar har riktigt bra rabatter eller hittar man bättre online?
      Nej det är inte bra priser på mässan. Letar du bra pris så är mässan inte rätta tillfället vilket jag och många tycket är synd.
      I näst kast så .....

Kommentera

Ursprungligen postat av Korsdraget Visa inlägg
        Nej det är inte bra priser på mässan. Letar du bra pris så är mässan inte rätta tillfället vilket jag och många tycket är synd.
        Kan jag inte hålla med. Har alltid hittad framförallt gummi oa till riktigt bra pris.
        Och sedan är det ju kul att köpa de småsaker som man annars avstår från via webben pga. frakten...

Kommentera

Jag var där för första gången förra året och såg inte ett enda bra pris som inte funnits/finns för en liknande peng på nätet. Dock såg jag flera säljare som hade högre priser på mässan än de vanligtvis har på webben.

/Apan

Kommentera

På en sportfiskemässa tycker jag att alla sportfiskare ska få kunna köpa massa bra grejer till riktigt bra priser, men så är det ju inte så jag skiter i denna mässa om den inte kommer till Göteborg/ sketfiske

Kommentera

Var på mässan i jönköping förra året och blev lite snopen. Var några stycken utställare som stod där och jag ville köpa.

Inte fick man det!?! Istället fick man en kod att använda på webbutiken. Koden fungerade naturligtvis inte och frakt skulle betalas dessutom....

Hur tänkte dom där
              __________________________________________________ _____________________________

Covfefe

Kommentera

När motorcyklar var mitt och hustruns största intresse så åkte vi på mc-mässan för att kolla nyheter och trender, inte för att få rabatter... Har handlat en del på fiske mässan. Sådant jag inte sett eller tänkt på förut men tyckt verkat intressant... Åker inte dit för eventuella rabatter utan för att försöka få lite inspiration och nya idéer.
                Skit fiske!
                Gösta

Kommentera

Ursprungligen postat av EsoxToni Visa inlägg
                  Själv åker jag dit mest för 2016 nyheterna och för att se vad alla betesbyggare tillverkat för intressant.
                  Då får du ligga i! Brukar vara en hel del grejer på den mässan. För något sådant hade jag tagit shorts och t-shirt med en liten uppvärmning så man orkar springa runt allt.

Blir spännande att se vad de har att erbjuda och framförallt vad som kommer.

Kommentera

Verkar ju vara många som endast sticker dit för att bunkra och sedan slänga upp på Tradera för mångdubbla priset.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
                    9 svar
                    1 491 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Alman
                    av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
                    7 svar
                    1 630 visningar