Hejsan. Snart är det sportfiskemässan i Stockholm och jag har aldrig varit där. Så jag undrar om dom brukar har riktigt bra rabatter eller hittar man bättre online?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Priser på Sportfiskemässan
Collapse
X
-
Gamla storsäljare brukar säljas billigt.
Typ Rapala Super Shad Rap och jerkmodellen.
Westins Jätte.
Stora sortiment av gädd- och gösjiggar för styckpriser istället för i paket av 2-4.
Betesväskor o lådor för nån hundring mindre än i butik.
Diverse spön av mindre kända märken brukar gå att fynda, typ Gunki för 200-300kr.
Själv åker jag dit mest för 2016 nyheterna och för att se vad alla betesbyggare tillverkat för intressant.
-
Ursprungligen postat av patrikiden Visa inläggHejsan. Snart är det sportfiskemässan i Stockholm och jag har aldrig varit där. Så jag undrar om dom brukar har riktigt bra rabatter eller hittar man bättre online?I näst kast så .....
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Korsdraget Visa inläggNej det är inte bra priser på mässan. Letar du bra pris så är mässan inte rätta tillfället vilket jag och många tycket är synd.
Och sedan är det ju kul att köpa de småsaker som man annars avstår från via webben pga. frakten...
Kommentera
-
Var på mässan i jönköping förra året och blev lite snopen. Var några stycken utställare som stod där och jag ville köpa.
Inte fick man det!?! Istället fick man en kod att använda på webbutiken. Koden fungerade naturligtvis inte och frakt skulle betalas dessutom....
Hur tänkte dom där__________________________________________________ _____________________________
Covfefe
Kommentera
-
När motorcyklar var mitt och hustruns största intresse så åkte vi på mc-mässan för att kolla nyheter och trender, inte för att få rabatter... Har handlat en del på fiske mässan. Sådant jag inte sett eller tänkt på förut men tyckt verkat intressant... Åker inte dit för eventuella rabatter utan för att försöka få lite inspiration och nya idéer.
Skit fiske!
Gösta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av EsoxToni Visa inläggSjälv åker jag dit mest för 2016 nyheterna och för att se vad alla betesbyggare tillverkat för intressant.
Blir spännande att se vad de har att erbjuda och framförallt vad som kommer.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
|
9 svar
1 491 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()