Fri frakt och KANONPRISER! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fri frakt och KANONPRISER!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Mangemann Visa inlägg
    Barramundi!!!
    Just det spöt fick jag hemskickat för någon dag sedan, ringde och snackade med en kille som heter Elias och han fixade detta för samma pris med 30% rabatt

    Sjukt nöjd med service och allt därifrån så kan bara ge tummen upp och rekommendera!!!!!!

    Har även en andra lev på väg hem därifrån och fler kommer det garanterat bli!

    //Mange
    Låter nice! Så hur känns spöet, hunnit testa?

    PS. Schysst service Nikolai!

    Kommentera


    • #12
      -Ribatex, nöjd är bara förnamnet!!!!

      Tyvärr, köpte mig en Linder 445 Catch och fick då ett presentkort från Abu så beställde en rulle (Sargus 4000) därifrån men inte hört ett ord eller sett röken av den än, beställde dock denna veckan så håller tummarna för imon eller början av nästa vecka!!

      Sjukt snyggt spö iaf
      Väldigt små spöringar bara men inte en aning om d e bra eller dåligt....

      Kommentera


      • #13
        Har handlat ett par vändor,nöjd med priser och service....men man kan inte gå ut med att man tjänar 550 kronor på en rulle under kampanjen om man normalt säljer den för 489:-...det tycker jag är fel, man tjänar bara 147:- på ett redan bra pris...
        Never let your memories be greater then your dreams...

        I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

        Kommentera


        • #14
          Hej Byggarn, först och främst så vill vi be om ursäkt för ett riktigt otydligt budskap. Okuma rullen kostar ca. 899 till ordinarie pris. Vi sänkte priset först till 489 sek vilket motsvarar ca. 45 % rabatt. Om man utnyttjar ytterlighare 30 % rabatt som vi nu har på allt fiske så blir priset 342 sek, med andra ord en besparing på ca. 557 sek för konsumenten.

          Jag hoppas att mitt svar till dig var tillräckligt tydligt och vill återigen be om ursäkt för att vi inte har varit tillräckligt tydliga från första början.

          Med vänliga hälsningar

          Sasko Tircevski

          Ribatex AB
          Krossgatan 30
          162 50 Vällingby
          Kundtjänst: 08-38 54 00
          info@ribatex.se
          Senast ändrad av Ribatex.se; 2012-06-15, 08:30.

          Kommentera


          • #15
            Hej!
            Exakt vilket datum slutar erat erbjudande?
            tack på förhand!/ AbbeE

            Kommentera


            • #16
              Sista Juni 2012. Står på bannern och hemsidan.

              Kommentera


              • #17
                Alltid trevligt Sasko, när handlare ger sig tid att förklara och kan medge om de gjort nåt litet galet.

                Men handen på hjärtat, uppgivet ordinarie pris på rullen haltar betänkligt,och ingen seriös handlare är heller ens i närheten av att ta den summan för rullen...
                Never let your memories be greater then your dreams...

                I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

                Kommentera


                • #18
                  Må hända jag e korkad!!! men varför går inte fiskevästen under kategorin fiske?

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av Frankenstein_punk Visa inlägg
                    Må hända jag e korkad!!! men varför går inte fiskevästen under kategorin fiske?
                    Det är en klädaffär också, man kan använda den när man går på zoo med

                    Kommentera


                    • #20
                      Hej Byggarn, alla handlare är självklart fria med att välja hur eller vilket pris de vill skylta med. Vår prissättning baseras alltid på leverantörernas ordinarie priser men vi gör däremot löpande kampanjer.

                      Tittar du på hur seriösa handlare gör så som Stadium och flera andra så märker du ganska snabbt att det kör olika kampanjer, reor m.m. ganska ofta och så fungerar handel. De har också väldigt mycket varor till ordinarie priser så vad som är en seriös eller inte seriös handlare är naturligtvis en tolkningsfråga.

                      Bryggan ha nu en trevlig helg och skitfiske på dig, och glöm inte att titta på vår sajt för det kommer fler kampanjer snart, Peace.



                      Med vänliga hälsningar

                      Sasko Tircevski

                      Ribatex AB
                      Krossgatan 30
                      162 50 Vällingby
                      Kundtjänst: 08-38 54 00
                      info@ribatex.se

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Arbetar...
                      X