Y-bom 3-4m - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Y-bom 3-4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Köpes] Y-bom 3-4m

    Som sagt är det någon som har en Y bom på 3-4m över så hör av Er, behöver inte vara gångbar eller liknande utan enklast möjliga.

    Helst nära Östhammar för transporthänseende!!

    Har någon ritningar på en GDS Y-bom är det också av intresse!!

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
32 svar
1 589 visningar
0 gillar
Senaste inlägg BrainDisorder  
Startad av Kulfisk, 2022-07-03, 21:02
8 svar
270 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Kulfisk
av Kulfisk
 
Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
14 svar
441 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Sadda
av Sadda
 
Startad av Keda74, 2024-05-08, 20:58
5 svar
432 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Zionnoiz  
Startad av Sadda, 2024-08-01, 11:03
5 svar
251 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TiSo
av TiSo
 
Arbetar...
X