Som sagt är det någon som har en Y bom på 3-4m över så hör av Er, behöver inte vara gångbar eller liknande utan enklast möjliga.
Helst nära Östhammar för transporthänseende!!
Har någon ritningar på en GDS Y-bom är det också av intresse!!
Helst nära Östhammar för transporthänseende!!
Har någon ritningar på en GDS Y-bom är det också av intresse!!