Jag köper gärna Jerkbaits och wobblers av er betestillverkare där ute! Jag vet att ni är många
Så har ni någon att sälja hör av er!
Skicka pm med bild på det ni vill sälja och pris!
Så har ni någon att sälja hör av er!Skicka pm med bild på det ni vill sälja och pris!