Jag finns i södra Halland, men kan köra en bit för en god sak!
Behöver inga stora mängder, men iaf några stycken.
Har tänkt att testa trolling med deadbait för första gången.
Svar i tråd el pm.
Behöver inga stora mängder, men iaf några stycken.
Har tänkt att testa trolling med deadbait för första gången.
Svar i tråd el pm.
Kommentera