Hej!
Jag söker en rorkult till en Mercury 20hk årsm 2011. Jag har en 20hk ELPT som idag är kopplad med reglage men vill bygga om till rorkult.
Hör av dig om du vill byta eller sälja.
Mvh Kalle
Jag söker en rorkult till en Mercury 20hk årsm 2011. Jag har en 20hk ELPT som idag är kopplad med reglage men vill bygga om till rorkult.
Hör av dig om du vill byta eller sälja.
Mvh Kalle