Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gamla westin jerk
Collapse
X
-
Uppdaterade bilder på dom jag söker (inringade) samt även eventuellt andra som ej finns med på bild.
Även Westins jättar i dessa classic färger är av intresse, både 17, 19, 23 cm samt dom ledade.
Söker även Svartzonker Jonnys Tailar i plast (Guldgösen, skitmörtfärgade, papegojan, gäddan och tånglaken)
Lämna en kommentar:
-
Söker fortfarande. På bilderna (ej mina bilder) ovan så är alla omarkerade utav intresse, dock har jag lyckats knipa några till som jag inte markerat.
Finns den gamla tillhörande förpackningen till så kan jag vara intresserad av det även fast jag redan har den sen innan.
Söker även färger som inte finns med på bild, tror det finns runt 55 st i varierande storlekar.
Söker även dom gamla modellerna i 10 cm.
Lämna en kommentar:
-
Söker fortfarande, då jag var dum och sålde av samlingen förut så är dom flesta utav intresse. Särskilt med den gamla förpackningen till.
Lämna en kommentar:
-
Nu tänkte jag söka lite efter gamla westin jerk igen, alla är av intresse så länge dom inte är helt söndertrashade. Främst 12 cm modellen men även 15 cm.
Lämna en kommentar:
-
En till 12 cm har jag lyckats få i samlingen, annars ganska trögt.
Är det någon som är sugen på att avverka någon gammal Westinare 12/15 cm inför barnbidrag och löning?
Färger jag söker i 12 cm - chromade fegisen, the biscuit, red head chrome (omöjlig att få tag i 12 cm men den finns, har den i 15), green measles, white/green with red/purple dots, den mörkare abborren med kraftiga svarta streck, clownfish, orange tiger, goldwing samt dom som fortfarande finns i sortiment, natural pike, papegoja och "cannibal" perch (med gamla loggan).
Färger jag söker i 15 cm - Många!
Söker även några äldre i 10 cm-versionen, vet att bl.a pike, perch, papegoja samt red hot finns.
Lämna en kommentar:
-
Söker fortfarande, ni som skrev förut men inte svarat på PM får gärna höra er igen!
Lämna en kommentar:
-
Nu var det ett tag sen jag hittade någon westin jerk, vänligen sälj era till mig.
Lämna en kommentar:
-
Söker fortfarande!
Även Jonnys tail i plast (Gädda, blåsilver, burbot, papegoj) och Mctail v1 i färgen Red Tiger.
Lämna en kommentar:
-
Ja det gjorde dom.Ursprungligen postat av BrainDisorder Visa inlägg
Ser inget men annonserna kanske gick ut tidigare idag?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
|
32 svar
1 501 visningar