har en bytestråd ute också, om någon vill byta den vägen.. annars köper jag gärna ! säg vad ni har.. färger/storlekar osv.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
K: Mantor av alla dess slag :P
Collapse
X
-
Om du skaffar nån, få tag på "super shallow" Mycket roligare, enklare att fiska med!
Den går ca 30cm under ytan, så det är inte helt och fullt ett ytbete.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
-
Ehm. Vanliga mantan går aldelles utmärkt att fiska 30cm under ytan? Eller är det den som är supershallow?Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggOm du skaffar nån, få tag på "super shallow" Mycket roligare, enklare att fiska med!
Den går ca 30cm under ytan, så det är inte helt och fullt ett ytbete.
Jag har en vanlig manta i firetiger jag kan sälja.Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Mig veterligen så sjunker den "vanliga" mantan sakta, och dom jag haft fiskar på minst 1-2m?Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggEhm. Vanliga mantan går aldelles utmärkt att fiska 30cm under ytan? Eller är det den som är supershallow?
Jag har en vanlig manta i firetiger jag kan sälja.
Supershallow (står på skeden) går som sagt max 30cm under ytan.
Sen finns det även en som heter "surface skimmer", om det är ett annat namn på super shallow eller inte är jag inte säker på..
Kanske går den helt i ytan?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
-
pris?Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggEhm. Vanliga mantan går aldelles utmärkt att fiska 30cm under ytan? Eller är det den som är supershallow?
Jag har en vanlig manta i firetiger jag kan sälja.
Kommentera
-
Får hålla med Kiwi där, har en vanlig manta och den går alldeles utmärkt att fiska 30 cm under ytan utan att stressa. Låter man den sjunka går den självklart djupare.Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggMig veterligen så sjunker den "vanliga" mantan sakta, och dom jag haft fiskar på minst 1-2m?
Supershallow (står på skeden) går som sagt max 30cm under ytan.
Sen finns det även en som heter "surface skimmer", om det är ett annat namn på super shallow eller inte är jag inte säker på..
Kanske går den helt i ytan?
Kommentera
-
Ja för dig kanske.. Jag tycker inte det funkar spec. bra.Ursprungligen postat av Orre Visa inläggFår hålla med Kiwi där, har en vanlig manta och den går alldeles utmärkt att fiska 30 cm under ytan utan att stressa. Låter man den sjunka går den självklart djupare.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|