Hej jag är på jakt efter en airbrush. Finns säkert någon här som vuxit ur sin. Har kompressor, behöver resten, inget biltema skit bara. Hör av er.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Airbrush
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Buster Visa inläggHej jag är på jakt efter en airbrush. Finns säkert någon här som vuxit ur sin. Har kompressor, behöver resten, inget biltema skit bara. Hör av er.
Det är inte biltemas spruta det är fel på, det är den som håller i sprutan....
Jag har en dyrare, men tycker Biltemas är bra eftersom man kan ställa färgmängden.
Sen är ju en ny tema spruta billigare än en nål till en dyrare spruta.
Kommentera
-
Precis, har en billig jula som jag är nöjd med,fuckar man upp nålen så åker man och köper 1-2 nya sprutor.Ursprungligen postat av A4_TC Visa inläggDet är inte biltemas spruta det är fel på, det är den som håller i sprutan....
Jag har en dyrare, men tycker Biltemas är bra eftersom man kan ställa färgmängden.
Sen är ju en ny tema spruta billigare än en nål till en dyrare spruta.Hemsida: http://www.slaktarnlures.se
Kommentera
-
Nolle! Jag köper reservdelar till Jula sprutan istället. Eftersom jag bor c:a 3 mil från huvudlagret är det bara åka dit och köpa direkt av dem. 80:- för en nål och 65:- för munstycket. Har varit där och bunkrat upp lite
Kommentera
-
Å fan,Ursprungligen postat av birkan Visa inläggNolle! Jag köper reservdelar till Jula sprutan istället. Eftersom jag bor c:a 3 mil från huvudlagret är det bara åka dit och köpa direkt av dem. 80:- för en nål och 65:- för munstycket. Har varit där och bunkrat upp lite
Hemsida: http://www.slaktarnlures.se
Kommentera
-
vart överaskad på biltemas spruta den är jäkla bra tycker jag, har dock en värre till detaljer men bilteman kan man köra till det mesta.
Kommentera
-
Jag har filat upp munstycket på min biltema spruta och det blev the shit, nu pratar vi inga monster ingrepp.
Blev faktiskt till av en slump när jag fick tag i en rensnål som var lite för stor.
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
|
32 svar
1 581 visningar