Trollingutrustning köpes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trollingutrustning köpes!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Trollingutrustning köpes!

Jag kommer behöva 2 st elektriska djupriggar, Cannon eller Scotty Propack. Jag kommer också att behöva antingen en paravanmast eller targabåge med spridarmaster på sidorna till en Silver Hawk eller modifierbar. Har någon koll på braq ställe att köpa rostfria spöhållare dessutom så hör av er via PM eller som svar här.
    Var beredd på att jag kanske vill komma och titta på grejerna eller på att ta foto.

Trollingutr

Silver har ju "egna" targabågar till sina båtar , inte så billiga dock.
    Annars finns det lite grejer här, ifall du inte hittat hit. :

har sett spöhållare , typ rostfria, aller aluminium på blocket et antal ggr, såg en aluminiumvariant för inte så länge sedan, på blocket tror jag, vet inte om den finns kvar. Men de såg schyssta ut, kanske ngn annan som vet.

Perx

Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inlägg
    Jag kommer behöva 2 st elektriska djupriggar, Cannon eller Scotty Propack. Jag kommer också att behöva antingen en paravanmast eller targabåge med spridarmaster på sidorna till en Silver Hawk eller modifierbar. Har någon koll på braq ställe att köpa rostfria spöhållare dessutom så hör av er via PM eller som svar här.
    Var beredd på att jag kanske vill komma och titta på grejerna eller på att ta foto.
    Http://pekkman.blogspot.com

Kommentera

Den där länken har jag sett och det ser ut som om kvaliten är bra, men jag saknar något. Kanske det där specifika jag vill ha som inte finns med på bild.
      Ska ringa honom/dem i helgen och snacka lite skit så får vi se. Tack för tipsen, alla emottages varmt.
      Har någon beggade prylar som bara ligger och skräpar nånstans så är ni också välkomna med en blänkare.

Kommentera

köpte rostfria spöhållare på blocket bara för ett litet tag sen, är super nöjd med dom och dom kostade 150kr

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
        14 svar
        479 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Sadda
        av Sadda