Jag söker följande till mitt båtprojekt.
Rattstyrning
Gasreglage gärna två-spak toppmonterat.
Har det varit till johnson är det bra jag har en 40hk 84:a vet inte riktigt vire längder men runt 2,5-3m tror jag skall passa.
Men hör av er om ni har något.
Önskar också köpa en utombordare max 3hk 2-takt krav att den skall starta och gå men om den är repig ommålad eller allmänt ful gör inget då jag ändå skall måla om den.
Rattstyrning
Gasreglage gärna två-spak toppmonterat.
Har det varit till johnson är det bra jag har en 40hk 84:a vet inte riktigt vire längder men runt 2,5-3m tror jag skall passa.
Men hör av er om ni har något.
Önskar också köpa en utombordare max 3hk 2-takt krav att den skall starta och gå men om den är repig ommålad eller allmänt ful gör inget då jag ändå skall måla om den.