Köpes: Flugspö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpes: Flugspö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Köpes: Flugspö

    Någon som vill sälja sitt flugspö. 8 fot #4 billigt så kanske det blir affär..
    I morgon, då ska jag nog fiska!

  • #2
    Någon
    I morgon, då ska jag nog fiska!

    Kommentera


    • #3
      jag har en 4-5 9fot som jag kanske kan tänka mig at sälja om det kan vara interessant
      Tube for life

      Kommentera


      • #4
        vad är det och vad kostar det
        I morgon, då ska jag nog fiska!

        Kommentera


        • #5
          SAGE

          Jag har ett sage spl 8,4 fot klass 4 3-delat!

          Spöt är inköpt förra året och är som nytt!

          Livstids garanti medföljer givetvis!

          Jag säljer spöt pga att jag har ett vinston som är nästan identiskt med detta så det används inte!

          Jag vill ha 3000:- för spöt! frakten betalar jag!

          Är du intresserad så meila

          chris.lfgren@telia.com

          Kommentera


          • #6
            Har ett 8.6' Hardy Deluxe, inkl alutub. klass 5/6 men bör fiskas som en 4/5a, relativt mjukt med andra ord men fin känsla och givetvis handbyggt från Hardy.

            Bud.

            Kommentera


            • #7
              Re: SAGE

              Originally posted by troutslave
              Jag har ett sage spl 8,4 fot klass 4 3-delat!

              Spöt är inköpt förra året och är som nytt!

              Livstids garanti medföljer givetvis!

              Jag säljer spöt pga att jag har ett vinston som är nästan identiskt med detta så det används inte!

              Jag vill ha 3000:- för spöt! frakten betalar jag!

              Är du intresserad så meila

              chris.lfgren@telia.com
              Lessen för dyrt, har nyss köpt ett Fenwick Av Techna 9,6 Fot #8...
              Senast ändrad av roffe; 2004-02-28, 01:08.
              I morgon, då ska jag nog fiska!

              Kommentera


              • #8
                du kan få ett RT stealhead! dugligt spö faktiskt... 200 kr finns o hämta i sthlm!

                Kommentera


                • #9
                  Grattis till det mest suveräna spö som går och få tag i. Fenwicket tänker jag på då

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Relaterat

                  Collapse

                  Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
                  32 svar
                  1 586 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg BrainDisorder  
                  Startad av Kulfisk, 2022-07-03, 21:02
                  8 svar
                  270 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Kulfisk
                  av Kulfisk
                   
                  Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
                  14 svar
                  440 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Sadda
                  av Sadda
                   
                  Startad av Keda74, 2024-05-08, 20:58
                  5 svar
                  432 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Zionnoiz  
                  Startad av Sadda, 2024-08-01, 11:03
                  5 svar
                  251 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg TiSo
                  av TiSo
                   
                  Arbetar...
                  X