Jag tänkte köpa en presenning nu inför vinterförvaringen och undrar om det är något speciellt man behöver tänka på när man köper presenning till en alubåt? Den ska stå i ett kallgarage, så jag behöver väl inte den mest tåliga presenningen. Jag tänkte köpa på seasea i gbg, och deras utbud finns på hemsidan under:
"Uppläggning" -> "Täckning/pallning" -> "Presenning"
Någon som har en presenning till sin linde 400 och kan ge tips om bredd, längd och annat som kan vara viktigt att veta?
Ytterligare en fråga. Finns det att köpa någon typ av tjockt värmeöverdrag till bensinaren? Jag kommer serva den och köra den i glykol innan vintern, men det hade ändå varit fint om det fanns något typ av skydd för kyla och kåpa som man kan sätta på.
"Uppläggning" -> "Täckning/pallning" -> "Presenning"
Någon som har en presenning till sin linde 400 och kan ge tips om bredd, längd och annat som kan vara viktigt att veta?
Ytterligare en fråga. Finns det att köpa någon typ av tjockt värmeöverdrag till bensinaren? Jag kommer serva den och köra den i glykol innan vintern, men det hade ändå varit fint om det fanns något typ av skydd för kyla och kåpa som man kan sätta på.
Kommentera