Hej har tänkt köpa mig en kajak men det finns så enormt mycket att välja mellan och jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter så jag frågar er om tips.
Har en båt sedan innan men vill ha någonting smidigare då jag nästan alltid fiskar själv.
Max pris 15000kr för en komplett kajak dvs med paddel, Sits/säte osv.
Bör man köpa en billigare och prova på innan man köper en "Riktig kajak"?
Fiskar de flesta arter och de flesta fiskemetoder, Går det flufiska ståendes från kajak?
Tanken är att ha den på taket på bilen och måste kunna lasta själv.
Fiskar mycke skogssjöar och tjärnar men ska även användas i de lugnare partierna av Vindelälven och Umeåälven och då jag fiskar stora sjöar i sämre väder tar jag båten.
Hoppas ni har några tips på vad som passar in på mitt sätt att fiska tack på förhand
/Hannes
Har en båt sedan innan men vill ha någonting smidigare då jag nästan alltid fiskar själv.
Max pris 15000kr för en komplett kajak dvs med paddel, Sits/säte osv.
Bör man köpa en billigare och prova på innan man köper en "Riktig kajak"?
Fiskar de flesta arter och de flesta fiskemetoder, Går det flufiska ståendes från kajak?
Tanken är att ha den på taket på bilen och måste kunna lasta själv.
Fiskar mycke skogssjöar och tjärnar men ska även användas i de lugnare partierna av Vindelälven och Umeåälven och då jag fiskar stora sjöar i sämre väder tar jag båten.
Hoppas ni har några tips på vad som passar in på mitt sätt att fiska tack på förhand
/Hannes
Kommentera