Har så förbannat svårt att hitta en bra och passande båt som uppfyller mina behov så nu ber jag om hjälp.
Jag är ute efter en båt där två bekvämt kan bedriva fiske ifrån, främst VJ, Mete och spinnfiske. Alltså en hyffsat stabil båt där du kan stå och kasta.
Den ska ha rorkult, ha möjlighet att fästa aktermonterad elmotor osv. Gärna ytor att fästa ekolodet på ett bra sätt.
I övrigt borde den väl vara runt 450 cm, 10-20 hk eller liknande.
Borde kunna göra 15 knop men två pers och utrustning men även kunna drivas för trolling med en elmotor.
Öppna ytor i båten är att föredra.
En båt som skulle passat perfekt är Gipsy 430 men det är en bit över budget.
Båten ska vara billig och inte ny. Ska ju ha till 80-kärra, ekolod, elmotor så det drar snabbt iväg.
Ge gärna konkreta förslag på blocketannonser.
Jag är ute efter en båt där två bekvämt kan bedriva fiske ifrån, främst VJ, Mete och spinnfiske. Alltså en hyffsat stabil båt där du kan stå och kasta.
Den ska ha rorkult, ha möjlighet att fästa aktermonterad elmotor osv. Gärna ytor att fästa ekolodet på ett bra sätt.
I övrigt borde den väl vara runt 450 cm, 10-20 hk eller liknande.
Borde kunna göra 15 knop men två pers och utrustning men även kunna drivas för trolling med en elmotor.
Öppna ytor i båten är att föredra.
En båt som skulle passat perfekt är Gipsy 430 men det är en bit över budget.
Båten ska vara billig och inte ny. Ska ju ha till 80-kärra, ekolod, elmotor så det drar snabbt iväg.
Ge gärna konkreta förslag på blocketannonser.
Kommentera