Ursprungligen postat av BigF
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Insight Genesis
Collapse
X
-
När du är inne på Insight Store-hemsidan och väljer "fliken" Insight Genesis, så har du ett gäng länkar till höger på sidan, bl.a. en länk till Upload Tool, som ligger under "Resources" (klicka på Resources om den inte är expanderad och visar länkarna som ligger under).
Annars kommer länken till den här (hoppas länken funkar): http://insightgenesis.laketrax.com/d...uploadtool.exe
(... puck-tvåa ser jag)
Kommentera
-
Tack Hagg och Colibri för hjälpen efter lite strul har det löst sig! Hittade först inte det nedladdade programmet, men provade med att kolla i min adminkorg. Och där låg det på skrivbordet. Skulle egentligen vilja ha det i min andra användare, får se om jag kan lösa det. Annars får jag väl köra som admin när jag använder det...
Kommentera
-
Du navico.com, kan man fråga lite allmänt om Lowrance med, Lowrance,com skiter i mina mail..
I en annan tråd iofs sen så det blir lite ordning
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Det vore ju alldeles förträffligt!Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggDu navico.com, kan man fråga lite allmänt om Lowrance med, Lowrance,com skiter i mina mail..
I en annan tråd iofs sen så det blir lite ordning
Kommentera
-
Insight Genesis
Toppen!Ursprungligen postat av Navico.com Visa inläggBowen, absolut. Svarar så gott jag kan (så långt tiden räcker
.. Vilken tråd?
Mvh
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Henrik/ BigF: Fikk du svar fra IG-support?
Jeg hadde nettopp en sak hvor noen av mine logger fra i dag ble slik som dine. Felles for alle var at det er ekstreme endringer i dybde der dybdekonturene mine ble borte. Det tok 36 minutter fra jeg sendte mail til jeg fikk svar. (Ikke autosvar, men beskjed om at de skal se på saken.)
Kommentera
-
Fick besked igår och det var jag som klantat till det... Loggade när jag letad pelagiska gösar och hade som vanligt ställt in djupet på lodet på 11 meter. Trodde det skulle fungera ändå eftersom jag loggade alla kanaler och hade auto på SI-fönstret, men icke..... (var endast intresserad av konturer och inte vegetation osv...)Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inläggHenrik/ BigF: Fikk du svar fra IG-support?
Jeg hadde nettopp en sak hvor noen av mine logger fra i dag ble slik som dine. Felles for alle var at det er ekstreme endringer i dybde der dybdekonturene mine ble borte. Det tok 36 minutter fra jeg sendte mail til jeg fikk svar. (Ikke autosvar, men beskjed om at de skal se på saken.)
Sen förstår jag dock inte varför sådant som ritades riktigt på enskilda loggfiler/tripper försvann när jag skapade kartan....Senast ändrad av BigF; 2014-08-16, 08:44.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av fixarn, 2025-08-04, 16:37
|
9 svar
390 visningar