Garmin 722xs - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Garmin 722xs

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kontakteringen är känslig på den enheten. Den "blå" kontakten på baksidan är givaren. Testa och lossa den och tryck dit den igen så att den verkligen går i bott. Är en plastmutter man lossar innan själva kontakten lossnar sas. Muttern och kontakten hänger ihop så man måste skruva in det sista sas. Obs, Att det är ett spår mellan kontakteringens hane/hona sas. Så den går bara att sätta dit på ett sätt.

Lite lattjo att den visar rätt djup dock. Då borde det ju fungera kan jag tycka..

Men genvägen här är ju som någon sade. Kontakta firman så får de se till att det lirar.

Själv har jag uppdaterat operativet och är petnoga med att kontakterna går in riktigt. Det har spökat för mig lite grand. I övrigt skall det verkligen inte vara några konstigheter. När jag fick min båt så hade firman kört lodet i något demoläge som gjorde mig tokig innan jag kom det på spåren. Ett kvarglömt sim som hela tiden gick på varje gång man startade upp..
    Senast ändrad av Dominator91; 2018-07-04, 11:53.
    __________________________________________________ _____________________________

Covfefe

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Siks, 2024-02-03, 20:09
    72 svar
    6 102 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg tobs