Ursprungligen postat av Mijni
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Genesis Maps problem
Collapse
X
-
japp, den funktionen kom redan i våras. Kartan är indelad i ett rutsystem och du får alla sjöar i den rutan du laddar ner. Mycket bra funktion och det var den funktionen som räddade mycket av min sommar då jag laddat ner väldigt mycket i våras.Ursprungligen postat av nephilim Visa inlägg
Jag är rätt säker på att den ändringen gjordes redan i våras, jag reagerade på samma sak när jag satt och kikade på kartor då.
Lämna en kommentar:
-
Sådär vågar man tanka hem kartorna nu eller? såg att kartorna syns nu på hemsidan också så antar allt är normalt igen efter 100 år?
Lämna en kommentar:
-
Jag är rätt säker på att den ändringen gjordes redan i våras, jag reagerade på samma sak när jag satt och kikade på kartor då.Ursprungligen postat av Mijni Visa inlägg
Du som kan massa om sånthär.
Det synes som att man nu inte har enskilda nedladdningfiler för varje sjö, utan laddar ner ett område som inkluderar flera vatten ibland.
Något du har mer info om?
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inläggNår siden kom opp igjen var det med et forbehold:
"The Genesis team is bringing systems back online.
The Genesis team has been hard at work getting the systems back online. Unfortunately, the site is not 100% yet. The team is making significant progress getting back to full functionality. You have access to your trips but you can't download any maps yet. Social Map is not working right now, you’ll be able to view the map and see your favorite waterbodies but there is no depth or hardness visuals. Any trips that are uploaded will take longer than normal to process. Our servers are being overwhelmed with trip processing. We'll post updates as they happen. Thank you for patience."
Her vil både funksjonalitet og data komme gradvis inn igjen i Social Map etterhvert som kart er regenerert.
Du som kan massa om sånthär.
Det synes som att man nu inte har enskilda nedladdningfiler för varje sjö, utan laddar ner ett område som inkluderar flera vatten ibland.
Något du har mer info om?
Lämna en kommentar:
-
Någon som vet om det går att ladda upp till Social maps? kan inte minnas att jag sett det innan problemen uppstod, men hittar massa info om hur man gör, men hittar inget av det.
Lämna en kommentar:
-
Når siden kom opp igjen var det med et forbehold:
"The Genesis team is bringing systems back online.
The Genesis team has been hard at work getting the systems back online. Unfortunately, the site is not 100% yet. The team is making significant progress getting back to full functionality. You have access to your trips but you can't download any maps yet. Social Map is not working right now, you’ll be able to view the map and see your favorite waterbodies but there is no depth or hardness visuals. Any trips that are uploaded will take longer than normal to process. Our servers are being overwhelmed with trip processing. We'll post updates as they happen. Thank you for patience."
Her vil både funksjonalitet og data komme gradvis inn igjen i Social Map etterhvert som kart er regenerert.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Tack för infon!Ursprungligen postat av Mijni Visa inläggÄr inne på Social Maps och det verkar vara igång nu. Har inte testat att ta hem några kartor men dom finns så man kan se dem. Iallafall för mig.
Det fungerar för mig också :-) men verkar saknas väldigt mycket mappat område i Mälaren utanför Västerås?
Kan det vara så att dom tappat massor av data eller har det alltid sett ut så?
Lämna en kommentar:
-
Är inne på Social Maps och det verkar vara igång nu. Har inte testat att ta hem några kartor men dom finns så man kan se dem. Iallafall för mig.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nivv, 2025-04-10, 15:27
|
14 svar
531 visningar