Det står på deras sida att inte alla funktioner är igång ännu så det är ingen mening att ens försöka ladda hem något för det verkar inte funka ändå.
Bra att det verkar gå framåt med sidan så förhoppningar är allt igång igen inom kort.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Genesis Maps problem
Collapse
X
-
Ser inte ut som de fått igång allt. Chart explorer verkar fungera men genesis maps visar inga kartor alls.
jag lär nog vänta med att hämta kartor tills jag ser att allt är igång.
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Okej vad synd...Ursprungligen postat av Gädd-jos Visa inlägg
sist jag kollade (som varandes snålskjutsåkande fattiglapp) så var det mycket som inte funkade för mig att kolla...
Fick tipset av en träningskompis igår, verkar vara ett otroligt bra verktyg om det nu kan hoppa igång igen.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
sist jag kollade (som varandes snålskjutsåkande fattiglapp) så var det mycket som inte funkade för mig att kolla...Ursprungligen postat av frutty Visa inläggÄr det fortfarande problem med tjänsten?
När jag försöker kolla i mälaren tex lyckas jag inte få fram några djupkartor...
Lämna en kommentar:
-
Är det fortfarande problem med tjänsten?
När jag försöker kolla i mälaren tex lyckas jag inte få fram några djupkartor...
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Såg att flera sjöar som varit loggade helt eller delvis inte finns med längre på kartan. Innebär det att den datan gått förlorad eller kommer de tillbaka, Nån som vet?
Lämna en kommentar:
-
Nu är det tebaks:-) har inte laddat ner något ännu men kommer testa det snarast, har inte använt det sedan dom ändrade det till zoner som det ser ut å vara numera! Är det någon som han göra det innan det kraschade? Tyckte det var kanon innan när man kunde välja en sjö att ladda ner? Ligger en sjö som man vill ha inom två zoner blir man ju tvungen att ladda ner båda zonerna skulle jag gissa på! Fungerar det bra på lodet?
//Lelle
Lämna en kommentar:
-
Nice. Vi får hoppas de får igång https://www.genesismaps.com/SocialMap/ snart också.Ursprungligen postat av NiklarFick mail att appen fungerar igen. Och det verkar stämma. Så finns hopp.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Det förklarar en del =)Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inläggMange Brunswick-relaterte tjenester er nede:
https://www.brunswick.com/news/press...urity-incident
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
-
av Miller_timeBlev ett nytt lod och med det en 3-in-1 givare som ska monteras.
Velar lite mellan dessa...1 Foto-
2025-04-07, 20:45 -
-
av NewbornSom rubriken lyder, var ska jag sätta givaren till ekolodet på akterspegeln?
Det är en Ryds 510...1 Foto-
2025-04-08, 11:59 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Miller_time, 2025-03-23, 16:17
|
2 svar
197 visningar