snabbkoppling - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

snabbkoppling

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• snabbkoppling

Tja!har byggt en bärbar låda i plyfa som innehåller 4 st högtalare + stereo/radio,har gjort så för att slippa borra och såga i båten,nu letar jag efter en snabbkoppling för 12volt för att jag ska kunna ta ur lådan ur båten smidigt och kunna använda den i på fler ställen,jag har haft en snabbkoppling som jag inte hittar,den såg ut som en sådan handske som sitter på typ truckladdare fast mindre,är säker på att clas olsson sålt dom innan men hittar ingen nu,någon som har nåt förslag eller tips?har kollat runt lite överallt typ biltema jula swedolutan resultat!!mvh Håkan

Vanlig ciggutags plugg/12voltshane. Borde ju fungera enligt mig. Smidigt med att bara stoppa i 12v utaget.

Kommentera

iofs men cigguttag finns inte på dom andra ställena där jag tänkt använda lådan

Kommentera

Ursprungligen postat av Shitlake Visa inlägg
        Tja!har byggt en bärbar låda i plyfa som innehåller 4 st högtalare + stereo/radio,har gjort så för att slippa borra och såga i båten,nu letar jag efter en snabbkoppling för 12volt för att jag ska kunna ta ur lådan ur båten smidigt och kunna använda den i på fler ställen,jag har haft en snabbkoppling som jag inte hittar,den såg ut som en sådan handske som sitter på typ truckladdare fast mindre,är säker på att clas olsson sålt dom innan men hittar ingen nu,någon som har nåt förslag eller tips?har kollat runt lite överallt typ biltema jula swedolutan resultat!!mvh Håkan
        Elektronikprylarnas huvudlager Elfa www.elfa.se om minnet stämmer, kallas för laddhandske eller truckkontakt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
          Elektronikprylarnas huvudlager Elfa www.elfa.se om minnet stämmer, kallas för laddhandske eller truckkontakt.
          satt nyss å bläddrade i elfa på jobbet men hittade inte den där heller!!

Kommentera

Hittade den här http://www.batteripoolen.se/ProductI...?ProductID=581 ingen bild men måste vara den, bör finnas hos lokala företag som säljer delar till truckar och städmaskiner osm ofta har sådana för laddanslutningen.

Kommentera

ibland behöver man lite tur,vi hade en truckreparatör från atlet på jobbet idag,pratade lite med han,det visade sig att han naturligtvis hade laddhandskar av alla möjliga storlekar,så han fixade ett par mini,som sitter på städmaskiner och små eltruckar,så nu blir det inkoppling till helgen!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Shitlake Visa inlägg
                ibland behöver man lite tur,vi hade en truckreparatör från atlet på jobbet idag,pratade lite med han,det visade sig att han naturligtvis hade laddhandskar av alla möjliga storlekar,så han fixade ett par mini,som sitter på städmaskiner och små eltruckar,så nu blir det inkoppling till helgen!!
                Härligt när det löser sig sådär händigt

Kommentera

Finns att köpa på swedol också

Senast ändrad av mcben; 2010-04-13, 22:25.
                  Sluta snacka, ut o fiska..

Kommentera

Ursprungligen postat av mcben Visa inlägg
                    de va precis dom jag skaffade,fast jag pröjsade bara hälften av vad dom kostade på swedol,någon gång ska man ha tur...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Siks, 2024-02-03, 20:09
                    72 svar
                    6 204 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg tobs
                    av tobs