Tja!har byggt en bärbar låda i plyfa som innehåller 4 st högtalare + stereo/radio,har gjort så för att slippa borra och såga i båten,nu letar jag efter en snabbkoppling för 12volt för att jag ska kunna ta ur lådan ur båten smidigt och kunna använda den i på fler ställen,jag har haft en snabbkoppling som jag inte hittar,den såg ut som en sådan handske som sitter på typ truckladdare fast mindre,är säker på att clas olsson sålt dom innan men hittar ingen nu,någon som har nåt förslag eller tips?har kollat runt lite överallt typ biltema jula swedolutan resultat!!mvh Håkan
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
snabbkoppling
Collapse
X
-
Elektronikprylarnas huvudlager Elfa www.elfa.se om minnet stämmer, kallas för laddhandske eller truckkontakt.Ursprungligen postat av Shitlake Visa inläggTja!har byggt en bärbar låda i plyfa som innehåller 4 st högtalare + stereo/radio,har gjort så för att slippa borra och såga i båten,nu letar jag efter en snabbkoppling för 12volt för att jag ska kunna ta ur lådan ur båten smidigt och kunna använda den i på fler ställen,jag har haft en snabbkoppling som jag inte hittar,den såg ut som en sådan handske som sitter på typ truckladdare fast mindre,är säker på att clas olsson sålt dom innan men hittar ingen nu,någon som har nåt förslag eller tips?har kollat runt lite överallt typ biltema jula swedolutan resultat!!mvh Håkan
Kommentera
-
satt nyss å bläddrade i elfa på jobbet men hittade inte den där heller!!Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggElektronikprylarnas huvudlager Elfa www.elfa.se om minnet stämmer, kallas för laddhandske eller truckkontakt.
Kommentera
-
Hittade den här http://www.batteripoolen.se/ProductI...?ProductID=581 ingen bild men måste vara den, bör finnas hos lokala företag som säljer delar till truckar och städmaskiner osm ofta har sådana för laddanslutningen.
Kommentera
-
ibland behöver man lite tur,vi hade en truckreparatör från atlet på jobbet idag,pratade lite med han,det visade sig att han naturligtvis hade laddhandskar av alla möjliga storlekar,så han fixade ett par mini,som sitter på städmaskiner och små eltruckar,så nu blir det inkoppling till helgen!!
Kommentera
-
Härligt när det löser sig sådär händigtUrsprungligen postat av Shitlake Visa inläggibland behöver man lite tur,vi hade en truckreparatör från atlet på jobbet idag,pratade lite med han,det visade sig att han naturligtvis hade laddhandskar av alla möjliga storlekar,så han fixade ett par mini,som sitter på städmaskiner och små eltruckar,så nu blir det inkoppling till helgen!!
Kommentera
-
-
de va precis dom jag skaffade,fast jag pröjsade bara hälften av vad dom kostade på swedol,nåUrsprungligen postat av mcben Visa inlägg
gon gång ska man ha tur...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
-
av Miller_timeBlev ett nytt lod och med det en 3-in-1 givare som ska monteras.
Velar lite mellan dessa...1 Foto-
2025-04-07, 20:45 -
-
av NewbornSom rubriken lyder, var ska jag sätta givaren till ekolodet på akterspegeln?
Det är en Ryds 510...1 Foto-
2025-04-08, 11:59 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Siks, 2024-02-03, 20:09
|
72 svar
6 204 visningar