Köpte Fladens 40 lbs på ÖB för några månader sen, kört en hel del funkar klockrent - 1700 spänn och 2 års garanti är ju rätt bra. Har man inte haft en elmotor förut är det kanske bra första motor.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fladen
Collapse
X
-
Låter ju konstigt - gick du inte tillbaka med den?Ursprungligen postat av bakos Visa inläggköpte en sån, den rasade tredje turen, inte kört med beten över 20g,
bara små jiggar mm. den blev bara mer och mer trögvevad och spolen snurrade trögare och trögare
Kommentera
-
Jag tyckte Flodes svar var fullt berättigat i tråden medan dina inlägg var endast för att provocera och förlöjliga - du nämnde ju inte ens något som hade med ämnet att göra...men det är kanske något som inte DU vill se?Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggDu tror inte det beror på att vissa andra fjantar sig? Har du lite svårt att se detta?! Eller vill du inte se det.
Kommentera
-
Ja det är tydligt att man ser vad man vill..Ursprungligen postat av VectoR Visa inläggVem "fjantade" sig innan dig i den här tråden?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Uppenbarligen...Tydligen vill jag se att det första inlägget i den här tråden som inte hade med ämnet att göra och var ett litet påhopp var författat av Kimbow. Det intressanta är väl hur man bär sig åt för att se nåt annat?Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggJa det är tydligt att man ser vad man vill..
Kommentera
-
Nä det gjorde han inte - Han försvarade mig mot Flodebananen! Jag tror ju knappt att denna Flode har testat hela Fladens sortiment heller, även om han nu jobbat/jobbar i fiskebutik.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggJag tyckte Flodes svar var fullt berättigat i tråden medan dina inlägg var endast för att provocera och förlöjliga - du nämnde ju inte ens något som hade med ämnet att göra...men det är kanske något som inte DU vill se?
Flode är säkert en oerhört kunnig fiskare/säljare, säkert inte av denna värld men han har ett sätt som får alla män......
Det skulle vara gött ifall vi kunde ge fan i att tjafsa mer nu - Nu skall jag ha kul vare sig med eller utan ert tjööööt
Senast ändrad av Ambassadeur5000; 2007-07-23, 17:59.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggDet skulle vara gött ifall vi kunde ge fan i att tjafsa mer nu - Nu skall jag ha kul vare sig med eller utan ert tjööööt
Det tycker nog de flesta men Kimbow har en förmåga att dra igång bråk i tråd efter tråd...
Kommentera
-
Jag känner Kim, och han är en oerhört trevlig och juste kille på alla sätt. Han har tagit med mig i sina båtar massor med gånger och visat mig fiskesätt som jag inte hade en aning om - och dessutom på ett pedagogiskt sätt!!! Han har väl tröttnat precis som jag på alla "messersmittar" och "förståsigpåare" här på FS som inte kan ge ett gott råd utan att samtidigt trycka ner och på så sätt sammtidigt växa i eget tycke. Kan man inte ge ett råd utan att tjäna på det själv?Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDet tycker nog de flesta men Kimbow har en förmåga att dra igång bråk i tråd efter tråd...
Nu skall vi ha kul
Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Misstänkte att ngt sådant försigick!Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggHan har tagit mig i sina båtar massor med gånger...sigpic
Kommentera
-
HahahaUrsprungligen postat av Flodebanan Visa inläggMisstänkte att ngt sådant försigick!
Kan inte annat än skratta!!! Det var kul
Fabrikör Stava rules...
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av heinrich79, 2010-09-16, 08:59
|