prisvärd vinsch - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

prisvärd vinsch

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• prisvärd vinsch

Halloj!
    Min vinsch till båtkärran börjar bli bra sliten och tänkte byta. Någon som har tips på bra och prisvärd vinsch?
    Sitter en alko på idag och vet inte om man ska välja dom billigaste alternativen typ Jula, biltema eller satsa på lite dyrare modell? Såg att Bålstasläpet vilket jag har idag säljer Goliathvinschar. Något att ha?

Köp ingen Goliat säkerhetshvinsch
    Vilket skit.... jobbigare att få ut bandet än att veva upp båten
    Jag har en sån men ska byta till en normal

Kommentera

Biltemas vinsch fungerar utmärkt!

Kommentera

Gött! Får åka och spana in den. Såg på någon tråd att den falerat för någon. Någon annan som har tips?

Kommentera

Fick en Biltemavinsch med trådlös fjärr av hustrun i namnsdagspresent för någon vecka sedan. Ska montera på den ikväll, så senare i veckan kan du få en resension av den iallafall.

Kommentera

Det var en snäll fru, ska nämna denna goda gärning för min sambo å se vad som händer tänkte mer på handvinsch men du får gärna recensera

Kommentera

Köpte en stor biltema handwinch. Pajja på första turen. Värsta skit jag köpt. Inte så billig heller. Bla var det så mjukt material i veven så att hålet vreds sönder av att jag vevade upp båten?! Även backspärren kugga o pajja. Detta va den 2vxlade. Tråkigt, tycker ofta bts produkter är grymma eller helt kass. Denna va tyvärr det sistnämnda. Köpte en dutton-lainson ist. Hade en sån på förra kärran med. Bästa handwinchen jag haft. http://www.dutton-lainson.com/categories.php?cat=15 finns o köpa lite varstans. Bra kvalite. Finns med.både band o wire. Jag föredrar band. Jag har en 2vlx med broms. Sjösätter på 5s. Vevar upp båten (ca 1400kg) relativt lätt. Branta ramper växlar jag ner.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av mrfisker, 2025-05-29, 07:05
              4 svar
              454 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg mrfisker  
              Arbetar...
              X