Flugspö Impulso Fly. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flugspö Impulso Fly.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Flugspö Impulso Fly.

Inhandlade ett Impulso Fly här nyligen, klass 4. Efter att ha tröttnat på mitt gamla RT spö och för att jag ville ha ett spö i lägre klass. Någon som har erfarenheter av detta märke då det är helt okänt för mig. har googlat men jag har inte lyckats hitta något.
    Hellre harr före öring, alla dagar i veckan!

Hej!

Jag hittade inget heller. Inte ens på de utländska sidorna. Är väl något asiatiskt litet märke antar jag?
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Mycket möjligt. det står inte mer än impulso fly, klass och längd på det. Inte lätt att veta.

Kommentera

Nej, Asien importen av fiske grejor är ju stor nu för tiden. Och därför så cirkulerar det en hel del "no name" märken på marknaden. Men huvudsaken är att du är nöjd med pinnen.
        Senast ändrad av Jock Scott; 2012-09-05, 12:59.

Kommentera

Helt klart nöjd! Var och premiärfiskade ikväll, kunde inte hålla mig trots för högt vatten. Två harrar på 25 respektive 40cm blev det.

Kommentera

Skönt när grejorna man köpte passar en. Har självt köpt ett par rysar spön på impuls och litet research. Och blivit hel lycklig när jag prövat dem för första gången.

Trevligt med Harr! Min favvo firre.

Kommentera

Verkligen. Det var ett bra beslut att köpa en 4:a När jag håller i mitt gamla spö nu så känns det som en tegelsten i jämförelse. Blir det bara P&T fiske för din del, eller hinner du fiska nån harr?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
              1 svar
              347 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Okoun
              av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
              0 svar
              144 visningar