Small Stream - Big Trout - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Small Stream - Big Trout

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Small Stream - Big Trout

Tycker om att plåga mig själv med fiskefilmer på tuben.
    Den här var härlig tycker jag. Vad gött det skulle vara att ramla på ett sådant här litet vatten med öring i.

Oooh! Vilken rulle!!! Tack för att du lade upp den.

Ja, sådana där små åar kan bjuda på överraskande stor fisk. Det ser man även i filmen Mayfly madness med Johan Klingberg och Ulf Börjesson. http://youtu.be/ZpntQRz7Bq0

Tänk att få smyga längs den där ån i videon du lade upp med en 7.5 fot #3 pinne och en DT lina du!
    Då får man reda på om man är bra på precisions presentation av flugan minsann.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-09-16, 20:12.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Den där var helt fantastisk! nu börjar ju Öringen fredas i de flesta rinnande vatten så det är gött att man kan hålla modet uppe med såna där härliga filmsnuttar! Tack för den!

Kommentera

Trevlig video! Det såg riktigt fint ut där, och såna fiskar

Kommentera

Hemma finns det en liten å i samma kaliber som på filmen och som hyser stationär öring. Men tyvärr råder det totalt fiskeförbud där.

Men man kanske hittar någon annan där man kan doppa fluga. Får undersöka saken nästa säsong.

Kommentera

härlig liten bäck med fina firrar, får väl kontra med denna film...ni som inte orkar kolla hela filmen kika i slutet där man får se fisken han drillar i början

FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
            SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Också en juste rulle.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

den där filmen kommer jag ihåg att jag sett. Väl värd att se igen.
                Fisken och drillningen i slutet gör en bra avundsjuk.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
                0 svar
                156 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Jimmykay  
                Arbetar...
                X