Ett stort problem som måste fixas ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ett stort problem som måste fixas !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ett stort problem som måste fixas !

Nu är det såhär att det är ett gäng gubbar som har sån abstinens att tom fruarna ber till vädergudarna nu. Som det ser ut i dagsläget så finns det inga vatten i när området som öppnar förän i maj........Detta är helt enkelt inte acceptabelt hur man än vrider och bänder på det. Så istället för att rikta kompassen norrut så får man vända på nålen och leta sig söderut.

Har ni några tips på vatten, gärna med boende som har öppet nu eller öppnar snart, fruarna skulle verkligen uppskatta det och vi gubbar lika så.

mvh en tok som snart tar motorsågen och sågar upp en ränna i isen på 5*20m för att få flugfiska
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

såg nu att baltak är öppet för fiske och de finns stugor att hyra där......bra eller anus där ?
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg

Kommentera

Varför åker ni inte till stan ? Boende lär inte heller saknas.

Kommentera

Hittade lite info här

Kommentera

Ljungan är öppen

Kommentera

Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inlägg
            Varför åker ni inte till stan ? Boende lär inte heller saknas.
            ger inte direkt lugn o ro när man står o fiskar bland tusentals människor, bilar, tåg osv. Jag fiskar mest för att komma undan storstads stressen och få lite lugn o ro. Eller iof varför inte ta på sig kostymen och dra upp nån havsöring och sen till närmaste krog och taxi hem på natten =D

Kommentera

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
              såg nu att baltak är öppet för fiske och de finns stugor att hyra där......bra eller anus där ?
              Jag vet inte om det finns stugor i direkt anslutning till baltak. Annars ligger ju hökensås inte långt ifrån. Det är också dom som förvaltar vattnet har jag för mig. Stugorna är topp
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
                Riktigt bra fiske i Baltak, ibland nästan för bra Har aldrig haft ett bompass där. Både strömmande partier och lugnflyt, så det passar nog de flesta. Även stugorna är bra, om du menar Hökensås semesterby.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
                0 svar
                158 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Jimmykay  
                Arbetar...
                X