Kajak - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kajak

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kajak

Hej allihopa. Sitter i startgropen i att inhandla en kajak till gädda och havsöringsdragfisket. Känns som jag sökt igenom hela nätet men kan ändå inte bestämma mig..
    Kommer flugfiska därav känns det som stabilitet är av största vikt,ibland stående.
    Ber ödmjukast om tips av er som har egna erfarenheter.

Hjälp mig trycka på "köp" knappen / Christian

Gick i samma tankar förut, men då en stabil kajak kostar lika mycke som en båt kom det bara till tanke stadiet. Polarn jag fiskar med ofta ute till havs köpte en styrpulpetare så jag snål åker med han
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Billigt o bra

Kommentera

Hej Christian ! Kul att du har tankar på kajakfiske !

Jag vet att jag får en del skit för att jag hänvisar folk till att söka. Anledningen till att jag gör det är att jag oftast försöker skriva så beskrivande och målande som möjligt. Jag är själv kajakfiskare och har skrivit i alla kajaktrådar dom senaste åren. Visst kan jag ge dig info här men det är bara det att varför offra 3 timmar på att skriva ner mina råd och vetande igen när dom redan finns nerskrivna, bara att ta fram och läsa.

Om du går till avancerad sökning och skriver ordet "kajakfiske" eller "fiskekajak" i rutan "Tagg" så får du upp alla taggade trådar som handlar om kajakfiske. Där finns en hel del att läsa:

bla i denna tråd som kommer först ställs en hel del frågor.

sedan kan du följa oss kajakfiskare i denna tråd:
        http://www.fiskesnack.com/forum/show...e-h%C3%B6r-upp!
        Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
        1 svar
        347 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Okoun
        av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
        0 svar
        144 visningar